تفاهم‌نامه همکاری میان اداره ملی آمادگی مبارزه با حوادث با موسسه اجتماعی مبتکر جوانان میهن امضا شد

rahyab
چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۱۸ - ۱۶:۵۵
تصویر خبر

 امروز چهارشنبه میان محترم الحاج ملا نورالدین ترابی سرپرست اداره ملی  آمادگی مبارزه با حوادث و ابراهیم سحر معاون موسسه اجتماعی مبتکر جوانان میهن، با حضور محترم ذبیح الله، مسوول ارتباطات موسسه متذکره تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک به امضا رسید. 
در برنامه امضا این تفاهم‌نامه ترابی صاحب از هیئت موسسه اجتماعی مبتکر جوانان میهن استقبال کرده، افزود که این موسسه نه تنها ساحات ملوس از ماین و مهمات منفجر ناشده را پاکسازی می کند، بلکه به مردم افغانستان در هر بخش آموزش می دهد تا از خطرات محافظت کند.
همچنان سرپرست این اداره گفت که موسساتی که در هر ولایت به مردم آموزش عمومی، توزیع، سروی و کمک‌های دیگر برای آنان توزیع می‌هند، ما به طور کامل بر اساس اصول امارتی با آنها همکاری می کنیم و در تمام ریاست های ولایتی این اداره نیز این روحیه وجود دارد.
ابراهیم سحر معاون موسسه اجتماعی جوانان مبتکر میهن گفت دو سال از آغاز فعالیت این موسسه می گذرد که اکنون پروژه‌ای به ارزش 177,160 دالر امریکایی را در ولایت لغمان و ننگرهار به منظور نجات از مواد منفجر ناشده و آگاهی دهی از خطرات ماین و مهمات منفجر ناشده را برای 65,200 تن در مکاتب تطبیق می‌گردد. 
در اخیر تفاهم‌نامه همکاری متقابل بین دو طرف امضا شد.

  تاریخ: 7/ 4/ 1446 هجری قمری 
اداره ملی آمادگی مبارزه با حوادث

تصویر خبر

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۱۸ - ۱۷:۴۰
Background image

دیدار سرپرست اداره ملی آمادگی مبارزه با حوادث با سفیر جمهوری ترکمنستان

‎بعد از ظهر امروز چهارشنبه، محترم الحاج ملا نور الدین ترابی، سرپرست اداره ملی آمادگی مبارزه با حوادث در دفتر کارش با محترم خواجه عوضوف سفیر جمهوری ترکمنستان مقیم کابل دیدار و روی کمک. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۱۸ - ۱۷:۲
Background image

امضا تفاهم‌نامه مشترک میان اداره ملی آمادگی مبارزه با حوادث و موسسه حقوق و آزادی بشر امداد بشردوستانه (IHH)

امروز چهار شنبه، سرپرست اداره ملی آمادگی مبارزه با حوادث محترم الحاج ملا نور الدین ترابی در دفتر کارش با محترم شهاب الدین ثاقب، معاون موسسه IHH و محترم انجنیر سردار ولی شهباز، مدیر دفتر. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۱۸ - ۱۶:۵۵
Background image

تفاهم‌نامه همکاری میان اداره ملی آمادگی مبارزه با حوادث با موسسه اجتماعی مبتکر جوانان میهن امضا شد

 امروز چهارشنبه میان محترم الحاج ملا نورالدین ترابی سرپرست اداره ملی  آمادگی مبارزه با حوادث و ابراهیم سحر معاون موسسه اجتماعی مبتکر جوانان میهن، با حضور محترم ذبیح الله، مسوول ارتباطات. . .

اطلاعیه هاآخرین اطلاعیه ها

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۳ - ۱۱:۳۸
Background image

آغاز کار اعمار چکدم در ولسوالی درایم 

بدخشان _ ۲۹ صفرالمظفر ۱۴۴۶
موسسه محترم مجادله با فقر در هماهنگی ریاست مبارزه با حوادث ولایت بدخشان کار ساخت چکدم را در قریه سیدها ولسوالی درایم، جهت کاهش‌دهی خطرات احتمالی افتتاح نمود.
. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۱۱:۳۴
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان، قرار است امروز یک‌شنبه 26 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طی کنفرانس مطبوعاتی از آخرین جزئیات تلفات، خسارات و رسیدگی‌ها برای متضرران ناشی از سیلاب‌ها . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۲:۴۵
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان،  قراراست فردا پنج‌شنبه 16 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث در همآهنگی با برنامه ماین پاکی افغانستان محفلی را به منظور تجلیل از روز بین المللی آگاهی از . . .