زندگی نامه معاونین

بیوگرافی محترم مطیع الله صافی، معین مالی و اداری وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث

B

محترم مطیع الله صافی، معین مالی و اداری وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث جمهوری اسلامی افغانستان، در سال 1364 در یک خانواده متدین و تحصیل یافته در قریه باریک‌آب ولسوالی بگرام ولایت پروان متولد، و پدر شان محترم محمد نعیم صافی از شخصیت های جهادی و چهره های نام آشنا و متنفذ کشور است.
موصوف تعلیمات ابتدایی و متوسطه خویش را دور از وطن در شهر پشاور کشور جمهوری اسلامی پاکستان و دوره لیسه را در لیسه عالی عبدالهادی داوی کابل به اتمام رسانیده، در سال 1386 بعد از سپری نمودن امتحان کانکور وارد پوهنځی حقوق و علوم سیاسی پوهنتون کابل شد و در سال 1389 موفقانه به پایه اکمال رسانیده و ماستری اش را از رشته اداره و پالیسی عامه پوهنتون کابل در سال 1395 به اتمام رسانیده است.
محترم مطیع الله صافی، در جریان تحصیل اش نیز در نهاد پیشرفت دوامدار افغانستان (SSD-A) بحیث رییس هماهنگی برنامه‌ها به مدت 3 سال ایفای وظیفه کرده است. در جریان سال‌های 1389 الی 1391 بحیث مشاور ارشد حقوقی و مطبوعاتی مرکز اطلاعات و رسانه های، ریاست دفتر مقام عالی ریاست جمهوری اسلامی افغانستان وظیفه نموده است
                             ادامه مطلب ................

اطلاعیه هاآخرین اطلاعیه ها

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۱۳:۱۶
Background image
یکشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۶ - ۱۰:۴۳
Background image
پنجشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۲ - ۱۱:۴۲
Background image

اطلاعیه

قسمی که هموطنان ما در جریان قرار دارند در چند روز گذشته شاهد ریزش برف و باران توام با سرمای شدید در برخی ولایت‌های کشور بوده‌ایم و بنابر پیش بینی ریاست هواشناسی اداره هوانوردی ملکی، . . .