امضا تفاهم‌نامه مشترک میان اداره ملی آمادگی مبارزه با حوادث و موسسه حقوق و آزادی بشر امداد بشردوستانه (IHH)

rahyab
چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۱۸ - ۱۷:۲
تصویر خبر

امروز چهار شنبه، سرپرست اداره ملی آمادگی مبارزه با حوادث محترم الحاج ملا نور الدین ترابی در دفتر کارش با محترم شهاب الدین ثاقب، معاون موسسه IHH و محترم انجنیر سردار ولی شهباز، مدیر دفتر موسسه متذکره با حضور محترم الحاج مولوی حافظ عبدالرحمن رحمانی رئیس روابط بین الملل، دیدار و گفتگو نموده و تفاهم‌نامه همکاری مشترک را با این موسسه به امضا رسانید.
محترم ترابی صاحب گفتند که پالیسی کاری من این است که برای موسسات سهولت ایجاد کرده و کار های آنان را به وقت انجام میدهم و از آنان نیز توقع دارم که کار شان را به سرعت و شفافیت انجام دهند.
سپس معاون موسسه حقوق و آزادی بشر و امداد بشردوستانه گفت: بر اساس تفاهم‌نامه که امضا کردیم، ما برای ۴۰۰ خانواده سیلاب‌زده در ولسوالی برکه ولایت بغلان کمک‌های خوراکی را به ارزش ۲۸٫۰۰۰ دالر امریکایی توزیع می نمائیم.
وی همچنان افزود که این کمک‌ها به هر خانواده شامل؛ ۵۰ کیلو آرد، ۱۰ کیلو برنج، ۱۰ لیتر روغن، ۷ کیلو لوبیا، یک کیلو چای و یک کیلو بوره می‌باشد که در هماهنگی و همکاری اداره ملی آمادگی مبارزه با حوادث برای ۴۰۰ خانواده سیلاب‌زده در ولسوالی برکه توزیع می‌گردد.

۱۴۴۶/۰۴/۰۷
اداره ملی آمادگی مبارزه با حوادث

news image

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۱۸ - ۱۷:۴۰
Background image

دیدار سرپرست اداره ملی آمادگی مبارزه با حوادث با سفیر جمهوری ترکمنستان

‎بعد از ظهر امروز چهارشنبه، محترم الحاج ملا نور الدین ترابی، سرپرست اداره ملی آمادگی مبارزه با حوادث در دفتر کارش با محترم خواجه عوضوف سفیر جمهوری ترکمنستان مقیم کابل دیدار و روی کمک. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۱۸ - ۱۷:۲
Background image

امضا تفاهم‌نامه مشترک میان اداره ملی آمادگی مبارزه با حوادث و موسسه حقوق و آزادی بشر امداد بشردوستانه (IHH)

امروز چهار شنبه، سرپرست اداره ملی آمادگی مبارزه با حوادث محترم الحاج ملا نور الدین ترابی در دفتر کارش با محترم شهاب الدین ثاقب، معاون موسسه IHH و محترم انجنیر سردار ولی شهباز، مدیر دفتر. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۱۸ - ۱۶:۵۵
Background image

تفاهم‌نامه همکاری میان اداره ملی آمادگی مبارزه با حوادث با موسسه اجتماعی مبتکر جوانان میهن امضا شد

 امروز چهارشنبه میان محترم الحاج ملا نورالدین ترابی سرپرست اداره ملی  آمادگی مبارزه با حوادث و ابراهیم سحر معاون موسسه اجتماعی مبتکر جوانان میهن، با حضور محترم ذبیح الله، مسوول ارتباطات. . .

اطلاعیه هاآخرین اطلاعیه ها

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۳ - ۱۱:۳۸
Background image

آغاز کار اعمار چکدم در ولسوالی درایم 

بدخشان _ ۲۹ صفرالمظفر ۱۴۴۶
موسسه محترم مجادله با فقر در هماهنگی ریاست مبارزه با حوادث ولایت بدخشان کار ساخت چکدم را در قریه سیدها ولسوالی درایم، جهت کاهش‌دهی خطرات احتمالی افتتاح نمود.
. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۱۱:۳۴
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان، قرار است امروز یک‌شنبه 26 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طی کنفرانس مطبوعاتی از آخرین جزئیات تلفات، خسارات و رسیدگی‌ها برای متضرران ناشی از سیلاب‌ها . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۲:۴۵
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان،  قراراست فردا پنج‌شنبه 16 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث در همآهنگی با برنامه ماین پاکی افغانستان محفلی را به منظور تجلیل از روز بین المللی آگاهی از . . .