تفاهم‌نامه همکاری میان اداره ملی آمادگی مبارزه با حوادث و موسسه انکشافی و اجتماعی رازی RSDO امضا شد

rahyab
چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۵ - ۱۳:۳۸
news image

بعد از ظهر امروز سه‌شنبه میان محترم الحاج ملا نورالدین ترابی، سرپرست اداره ملی آمادگی مبارزه با حوادث و محترم عبدالناصر پویا، مسوول هماهنگی موسسه رازی RSDO دیدار صورت گرفته و تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک به امضا رسید.
در برنامه امضا این تفاهم‌نامه محترم الحاج ملا نورالدین ترابی، سرپرست اداره ملی آمادگی مبارزه با حوادث گفت: ما برای هر موسسه که در هر بخش در کشور کار می‌کند از آنان حمایت میکنیم و کارهای آنان را به اسرع وقت انجام می‌دهیم.
سپس محترم عبدالناصر پویا، مسوول هماهنگی موسسه رازی RSDO، گفت: موسسه رازی از سال 1378 فعالیت‌های خویش را در ولایت هرات، کندهار، بادغیس و غور در بخش‌های مختلف آغاز کرده است.
آقای پویا افزود که به اساس تفاهم‌نامه‌ای با این اداره، به ارزش 383,449 دالر امریکایی، برای 183,000 افراد در ولسوالی های زنده‌جان، کشک‌کهنه، گل‌ران، کوه‌سان و نواحی مختلف شهر هرات کمک‌های خوراکی و نقدی توزیع می‌نماید.
وی بیان داشت که سروی آن از طریق موسسه رازی و نظارت آن توسط  ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت هرات و موسسه مذکور صورت میگیرد که تطبیق کننده آن سازمان غذایی جهان است. این کمک ها در چهار ولسوالی به هر خانواده 50 کیلو آرد، 6.5 کیلو دال نخود، 4.5 لیتر روغن، نیم کیلو نمک و مواد مغذی برای اطفال و مادران و برای 13,096 خانواده در نواحی مختلف شهر هرات به هر خانواده مبلغ 2900 افغانی برای شش‌ماه توزیع می‌گردد.

۱۴۴۶/۰۴/۱۳
اداره ملی ‌‌آمادگی مبارزہ با حوادث

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۶ - ۱۳:۵۶
Background image

انتقال کمک‌های خوراکی به ولایت‌های سمنگان و جوزجان

به اساس هدایت رهبری اداره ملی آماده‌گی مبارزه با حوادث، روز گذشته، کمک‌های خوراکی، جهت رسیدگی به متضرران ناشی از حوادث احتمالی از گدام‌های ریاست آماده‌گی مبارزه با حوادث ولایت بلخ به. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۶ - ۱۳:۵۴
Background image

برای آسیب‌دیده‌گان در ولایت سمنگان کمک‌های خوراکی توزیع شد 

روز گذشته، ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت سمنگان، برای ۲۹ خانواده آسیب‌دیده ناشی از سیلاب‌، کمک‌های خوراکی توزیع نمود.
قابل یادآوریست که برای هر خانواده ۵۰ کیلو برنج، ۵ لیتر روغن،. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۶ - ۱۳:۵۰
Background image

برای ۴۶ خانواده متضرر از آتش‌سوزی در ولایت بامیان کمک‌های خوراکی و غیرخوراکی توزیع شد 

رياست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت بامیان، برای ۴۶ خانواده که از اثر آتش‌سوزی متضرر شده بودند، بعد از سروی کمک‌های خوراکی و غیر خوراکی توزیع نمود.
گفتنی است که برای هر خانواده ۲ بوری. . .

اطلاعیه هاآخرین اطلاعیه ها

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۳ - ۱۱:۳۸
Background image

آغاز کار اعمار چکدم در ولسوالی درایم 

بدخشان _ ۲۹ صفرالمظفر ۱۴۴۶
موسسه محترم مجادله با فقر در هماهنگی ریاست مبارزه با حوادث ولایت بدخشان کار ساخت چکدم را در قریه سیدها ولسوالی درایم، جهت کاهش‌دهی خطرات احتمالی افتتاح نمود.
. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۱۱:۳۴
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان، قرار است امروز یک‌شنبه 26 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طی کنفرانس مطبوعاتی از آخرین جزئیات تلفات، خسارات و رسیدگی‌ها برای متضرران ناشی از سیلاب‌ها . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۲:۴۵
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان،  قراراست فردا پنج‌شنبه 16 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث در همآهنگی با برنامه ماین پاکی افغانستان محفلی را به منظور تجلیل از روز بین المللی آگاهی از . . .