تدویر جلسه هماهنگی برای رسیدگی به حوادث احتمالی با موسسات سازمان ملل متحد و موسسات همکار در بخش مدیریت حوادث 

rahyab
دوشنبه ۱۴۰۱/۷/۱۱ - ۱۳:۲۳
News Photo

کابل – 11 میزان 1401
این جلسه تحت ریاست الحاج مولوی شمس الدین حقیار رئیس روابط بین الملل این وزارت، با حضور الحاج ملاجانان سایق رئیس مرکز عملیات حالات اضطرار، الحاج مولوی عبدالرحمن آخندزاده رئیس دفتر، الجاج مولوی عبدالخالق عابد رئیس دعوت و ارشاد، شفیع الله رحیمی رئیس اطلاعات و ارتباط عامه و نماینده‌گان موسسات دفاتر ملل متحد و سایر موسسات و انجوهای که در بخش مدیریت حوادث فعالیت دارند پیرامون مدیریت بهتر کمک‌ها، تطبیق برنامه‌های کاهش دهی خطرات حوادث طبیعی در سطح کشور و از سرگیری هماهنگی با نهاد های سازمان ملل متحد در افغانستان برگزار گردید.
الحاج مولوی شمس الدین حقیار رئیس روابط بین الملل گفت: حوادث اخیر همچون زلزله‌ و سیلاب‌ها تلفات و خسارات انگفت اقتصادی بر جا گذاشته است. از این رو، پیش‌بینی نیازمندی‌ها اولویت اساسی است. وی همچنان روی هماهنگی مشترک میان این وزارت و موسسات همکار در بخش مدیریت حوادث تاکید ورزید.
طبق اجنداء هاشمپور نماینده دفتر IOM و محمد رافیع بدخش مدیر هماهنگی فعالیت های موسسات، پیرامون ایجاد گروپ کاری، چگونگی شریک سازی گزارشات از فعالیت‌ها و کارکردهای موسسات و از سرگیری جلسات هماهنگی پریزنتیشن ارائه نمودند.
سپس نماینده گان دفاتر سازمان ملل متحد و موسسات ملی و بین المللی روی فعالیت‌های شان در یک سال اخیر صحبت نموده و روی هماهنگی و همکاری مداوم با این وزارت تعهد و تاکید ورزیدند.
در اخیر جلسه فیصله شد تا یک گروپ کاری مشترک و تدویر جلسه با رهبری وزارت و موسسات در آینده نزدیک و روی هماهنگی فعالیت ها تاکید صورت گرفت.
تصویر خبرتصویر خبر





 

تصویر خبر

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۴:۳۸
Background image

۷۲ خانواده متضرر، آسیب پذیر، ورثه شهید و معلول در غزنی کمک خوراکی دریافت نمودند

قره‌باغ - ۶ حمل ۱۴۰۳
ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت غزنی به تعداد ۷۲ خانواده متضرر، آسیب پذیر، ورثه شهید و معلول را پس از سروی در ولسوالی قره‌باغ این‌ ولایت مورد کمک‌ خوراکی خویش. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۶ - ۱۴:۱۰
Background image

توزیع مساعدت نقدی برای ۲۸۵ خانواده بی‌بضاعت در بادغیس

جوند- ۶ حمل ۱۴۰۳
موسسه هماهنگی کمک‌های بشری OCHR با حمایت مالی صندوق بشردوستانه افغانستان AHF، در هماهنگی با ریاست مبارزه با حوادث ولایت بادغیس، پس از سروی برای ۲۸۵ خانواده بی‌بضاعت در. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱ - ۱۲:۵۳
Background image

توزیع مواد غذایی و غیر غذایی برای ۷۶ خانواده متضرر و بی بضاعت در بدخشان

بدخشان_ اول حمل_ ۱۴۰۳
ریاست مبارزه با حوادث ولایت بدخشان، برای ۷۶ خانواده متضرر و بی بضاعت، در ولسوالی ها و مرکز این ولایت، مواد غذایی و غیر غذایی شامل؛ آرد، گندم و کمپل توزیع کرد.
در. . .

اطلاعیه هاآخرین اطلاعیه ها

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۱۳:۱۶
Background image
یکشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۶ - ۱۰:۴۳
Background image
پنجشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۲ - ۱۱:۴۲
Background image

اطلاعیه

قسمی که هموطنان ما در جریان قرار دارند در چند روز گذشته شاهد ریزش برف و باران توام با سرمای شدید در برخی ولایت‌های کشور بوده‌ایم و بنابر پیش بینی ریاست هواشناسی اداره هوانوردی ملکی، . . .