برنامه های کاهش دهی خطرات حوادث در اولویت قرار گیرند

rahyab
یکشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۳
DM1

معین مالی و اداری وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث در جلسه‌ای مشورتی روی مسوده طرزالعمل مصرف وجوه احتیاطی اضطرار روی برنامه های کاهش دهی خطرات حوادث تاکید ورزید.
در این نشست که به روز شنبه (10 حوت) با حضور نماینده‌گان وزارت های مالیه، عدلیه، روساء و مسئولین بخش های مربوط تدویر یافته بود، مطیع الله صافی معین مالی و اداری وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث از نماینده‌گان وزارت های مالیه و عدلیه خواهان نهایی سازی مسوده طرزالعمل مصرف وجوه احتیاطی اضطرار شد.
معین مالی و اداری گفت که در گذشته شاهد بوده‌ایم که حوادث طبیعی خسارات هنگفت جانی و مالی بر جا میگذارد. از این رو، تطبیق پروژه های وقایوی و برنامه های آگاهی دهی به منظور کاهش خطرات ناشی از حوادث اولویت اساسی است.
در اخیر جلسه مطیع الله صافی از نماینده گان وزارت های مالیه و عدلیه خواهان همکاری در نهایی سازی مسوده طرزالعمل مصرف وجوه احتیاطی اضطرار شد.

DM#

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۲:۱۰
Background image

توزیع مواد غذایی برای ۷۰ خانواده آسیب پذیر در غزنی

غزنی_ ۲۹ حمل ۱۴۰۲
ریاست مبارزه با حوادث ولایت غزنی، برای ۷۰ خانواده متضرر، آسیب پذیر، شهدا و معلولین ولسوالی گیلان این ولایت، مواد غذایی شامل ۵۰ کیلوگرام گندم و ۵۰ کیلو گرام برنج توزیع. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸ - ۱۶:۰
Background image

دفاتر سازمان ملل متحد در افغانستان؛ پس از رسیدگی به نیازمندی‌های عاجل به سیلاب‌زده‌گان، برای آنان اسکان دایمی ساخته خواهد شد

کابل – 28 حمل 1403
نشست اضطراری برای رسیدگی به متضرران ناشی از سرازیر شدن سیلاب‌های مورخ 24 الی 27 حمل 1403 امروز تحت ریاست الحاج مولوی عبدالرحمن زاهد، رئیس عمومی مالی و اداری و کفیل. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۹:۵۸
Background image

کار پاک کاری بزرگ‌راه عمومی سمنگان - مزار شریف جریان دارد

سمنگان- ۲۷ حمل ۱۴۰۳
مسوولان رياست فواید عامه در هماهنگی با ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت سمنگان میگویند: بزرگ‌راه عمومی سمنگان - مزار شریف که از اثر لغزش کوه و سرازیر شدن سیلاب‌ها. . .

اطلاعیه هاآخرین اطلاعیه ها

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۱۱:۳۴
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان، قرار است امروز یک‌شنبه 26 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طی کنفرانس مطبوعاتی از آخرین جزئیات تلفات، خسارات و رسیدگی‌ها برای متضرران ناشی از سیلاب‌ها . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۲:۴۵
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان،  قراراست فردا پنج‌شنبه 16 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث در همآهنگی با برنامه ماین پاکی افغانستان محفلی را به منظور تجلیل از روز بین المللی آگاهی از . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۱۳:۱۶
Background image