اعلان کاریابی مدیریت عمومی مالی و اداری -ریاست مبارزه با حوادث ولایت کابل -بست (4)

rahyab
سه‌شنبه ۱۴۰۰/۳/۱۱ - ۱۵:۱۱
333

Publish Date

Closing Date

    به منظور تطبیق اهداف دولت جمهوری اسلامی افغانستان در عرصه ایجاد اداره سالم و سپردن کار به اهل آن به تعداد (2) بست کمبود رتبه سوم، (1) بست کمبود رتبه چهارم و (1) بست کمبود رتبه هفتم مربوط وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث از طریق رقابت آزاد به اعلان کارمند یابی سپرده می شود:

شرایط استخدام:

  درجه تحصیل: داشتن حداقل سند تحصیلی لیسانس در یکی از رشته های ( حسابداری، مالی و بانکی اقتصاد، اداره و صنعت، مدیریت پروژه ، اقتصاد و پلانگذاری، اقتصاد و تصدی، مدیریت عمومی، پالیسی عامه، اداره عامه، مدیریت تحول، مدیریت دولتی، مدیریت مالی، اداره و تجارت، حسابداری مالی، از داخل و خارج کشور و به درجه تحصیلی بالاتر در رشته های متذکره ارجحیت داده می شود.

  تجارب کاری : حد اقل یک سال تجربه کاری مرتبط (مدیریتی  مشابه یا تخصصی و یاسایر  موارد مندرج اهداف و مسولیت های وظیفوی این بست ) از داخل و خارج کشور.

  مهارت ها     : تسلط به یکی از زبان های رسمی کشور(پشتو ویا دری) و آشنائی (تحریر و تکلم) با زبان انگلیسی.  مهارت های کمپیوتری در برنامه های مرتبط به وظیفه  افراد دارای معلولیت واجد شرایط میتوانند برای بست متذکره ثبت نام نمایند

                

             

 

اطلاعیه هاآخرین اطلاعیه ها

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۱۱:۳۴
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان، قرار است امروز یک‌شنبه 26 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طی کنفرانس مطبوعاتی از آخرین جزئیات تلفات، خسارات و رسیدگی‌ها برای متضرران ناشی از سیلاب‌ها . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۲:۴۵
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان،  قراراست فردا پنج‌شنبه 16 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث در همآهنگی با برنامه ماین پاکی افغانستان محفلی را به منظور تجلیل از روز بین المللی آگاهی از . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۱۳:۱۶
Background image