اعلان مجدد داوطلبی پرزه جات وسایط اداره

rahyab
داوطلبی

Publish Date

Closing Date

کابل – 14/ 10/ 1444
وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث، از تمام داوطلبان واجد شرایط دعوت می نماید تا در پروسه داوطلبی تهیه و تدارک ترمیمات و پرزه جات وسایط این وزارت به اساس قرارداد چهارچوبی دارنده شماره داوطلبی ANDMA/NCB/1402/G&S-1 اشتراک نموده و شرطنامه را ذریعه حافظه یا فلش میموری از آمریت تدارکات بدست آورده، آفرهای خویش را مطابق شرایط مندرج شرطنامه و طبق قانون و طرزالعمل تدارکات  طور سربسته از تاریخ نشر اعلان الی ساعت 02:00 بعد از ظهر روز یک‌شنبه تاریخ 7/ 3/ 1402 به آمریت تدارکات، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث واقع کوچه شفاخانه‌ ملالی، مقابل برج شهرآرا ارایه نمایند. آفر های ناوقت رسیده و انترنتی قابل پذیرش نمی باشد.
تضمین آفر مبلغ 120,000 یک‌صدو بیست هزرا افغانی ارایه گردد.
جلسه آفرگشایی به روز یک‌شنبه – مورخ 7/ 3/ 1402 به ساعت 02:00 بعد از ظهر در آمریت تدارکات منزل اول، بلاک B، تدویر می گردد.

More tenders

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۲ - ۱۱:۳
Background image

اعلان داوطلبی پروژه، تدارک تیل دیزل، تیل پطرول، فیلتر باب و روغنیات مورد ضرورت وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث در سال مالی 1403

کابل _ 7 حمل 1403
وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث پروژه داوطلبی، تدارک تیل دیزل، تیل پطرول، فیلتر باب و روغنیات مورد ضرورت وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث در سال مالی 1403 را تحت . . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۱۰:۵۹
Background image

اعلان داوطلبی پروژه، پرزه‌جات و ترمیمات وسایط وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث 

کابل _ 4 حمل 1403
وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث پروژه داوطلبی، پرزه‌جات و ترمیمات وسایط را تحت شماره داوطلبی ANDMA/NCB/1403/G&S-1  به قرارداد میدهد، واجدین شرایط میتوانند، شرطنامه . . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ - ۱۰:۳۰
Background image

اعلان داوطلبی پروژه، بارگیری انتقال مصوون و تخلیه 13 قلم جنس از شرکت استراس واقع ولایت بلخ به کابل

کابل _ 11 دلو 1402
وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث پروژه داوطلبی، بارگیری انتقال مصوون و تخلیه 13 قلم جنس را از شرکت استراس وقع ولایت بلخ به کابل را تحت شماره داوطلبی ANDMA/NCB/1402 . . .

Back to tenders

اطلاعیه هاآخرین اطلاعیه ها

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۱۱:۳۴
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان، قرار است امروز یک‌شنبه 26 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طی کنفرانس مطبوعاتی از آخرین جزئیات تلفات، خسارات و رسیدگی‌ها برای متضرران ناشی از سیلاب‌ها . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۲:۴۵
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان،  قراراست فردا پنج‌شنبه 16 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث در همآهنگی با برنامه ماین پاکی افغانستان محفلی را به منظور تجلیل از روز بین المللی آگاهی از . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۱۳:۱۶
Background image