2000 منزل به ارزش 12.8 میلیون دالر برای زلزله‌زده‌گان ساخته می‌شود

rahyab
یکشنبه ۱۴۰۱/۵/۱۶ - ۱۳:۲۲
news pic

الحاج مولوی شرف‌الدین مسلم معین وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث صبح امروز با سید شفیق الطاف مسوول موسسه معاونیت انسانی و انکشافی برای افغانستان(AHDAA) پیرامون ساخت منازل برای زلزله‌زده‌گان دیدار و گفتگو کرد.
ابتدا مولوی شرف‌الدین مسلم معین وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث ضمن یاد آوری از پس‌لرزه ها در ولسوالی گیان ولایت پکتیکا گفت: تیم‌های سروی منازل تخریب شده و تیم‌های تخنیکی انجینیران جهت تحقیق ساخت‌ ساز دوباره منازل به ولسوالی‌های گیان، برمل،سپیری و ژورکی انتقال و بعد از نظریات تیم تخنیکی زلزله‌شناسی در ولسوالی گیان اجازه ساخت‌ساز داده می‌شود.
 وی افزود که در ولسوالی‌های برمل، سپیری و ژروکی موسسات ساخت‌ساز منازل را آغاز نموده و این روند جریان دارد.
سپس سید شفیق الطاف مسوول موسسه معاونیت انسانی و انکشافی برای افغانستان(AHDAA) روی فعالیت‌های موسسه AHDAA در افغانستان صحبت نموده، گفت: ما در نظر داریم به تعداد 2000 منزل برای زلزله‌زده‌گان اخیر در پکتیکا و خوست به ارزش 12,800,000 دالر امریکایی بسازیم.

news pic

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۲ - ۱۴:۳۰
Background image

آتش سوزی در مارکیت حاجی چمن مهار گردید

کابل _ 29 صفرالمظفر 1446 
آتش سوزی که حوالی ساعت 06:30 صبح در مارکیت حاجی چمن واقع پروان سوم، ناحیه چهارم شهر کابل رخ داده بود، بر اثر هماهنگی ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت کابل و. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۲ - ۱۲:۲۶
Background image

۸۰ خانواده متضرر در فاریاب کمک‌ نقدی دریافت کردند

فاریاب _ ۲۹ صفرالمظفر ۱۴۴۶
ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت فاریاب در همکاری با موسسه ورلدویژن، برای ۸۰ خانواده متضرر از سیلاب های اخیر در ولسوالی‌های چهلگزی و المار، بعد از سروی به. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۲ - ۱۰:۴۸
Background image

آغاز روند سروی ساحات معروض به خطر سیلاب‌ در ولسوالی زاری ولایت بلخ

بلخ-۲۹صفرالمظفر۱۴۴۶
ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت بلخ در هماهنگی با ولسوالی زاری کار سروی ساحات معروض به خطر سیلاب در ده قریه به شمول مرکز‌ آن ولسوالی را جهت ساخت دیوار های استنادی. . .

اطلاعیه هاآخرین اطلاعیه ها

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۱۱:۳۴
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان، قرار است امروز یک‌شنبه 26 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طی کنفرانس مطبوعاتی از آخرین جزئیات تلفات، خسارات و رسیدگی‌ها برای متضرران ناشی از سیلاب‌ها . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۲:۴۵
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان،  قراراست فردا پنج‌شنبه 16 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث در همآهنگی با برنامه ماین پاکی افغانستان محفلی را به منظور تجلیل از روز بین المللی آگاهی از . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۱۳:۱۶
Background image