وزیر دولت در امور رسیدگی به حوادث با رییس حفاظت محیط زیست ولایت کابل دیدار و گفتگو نمود.

rahyab
یکشنبه ۱۳۹۸/۶/۱۷ - ۱۲:۱
Minister

در این دیدار محمد کاظم همایون رییس حفاظت از محیط زیست کابل گفت: گسترش شهرها به ویژه شهر های بزرگ در کشورهای عقب مانده در حال توسعه موجب تشدید عوارض منفی توسعه شهری شده است که افزایش آلودگی های محیط زیستی از مهم ترین آن ها به شمار می رود.
وی افزود که ریاست محیط زیست به منظور بلند بردن سطح آگاهی مردم از نگهداری محیط زیست، کمپاین های اطلاع رسانی محیط زیستی خانه به خانه را در شهر کابل آغاز نموده و از وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث خواستار همکاری در این زمینه شد.
در همین حال نجیب آقا فهیم وزیر دولت در امور رسیدگی به حوادث از این ابتکار ریاست محیط زیست ولایت کابل قدردانی نموده گفت: هر فرد جامعه در قسمت کاهش دهی خطرات نقش به سزایی دارد که با بلند بردن سطح آگاهی مردم میتوان از اثرات و خسارات هر بیشتر این حوادث کاست.
نجیب آقا فهیم افزود که این وزارت در نظر دارد در مطابقت با روز جهانی کاهش خطرات حوادث به منظور کاهش خطرپذیری اولین کنفرانس ملی مدیریت حوادث را برگزار نماید که در آن پلت فورم مدیریت حوادث و اطلس خطرات حوادث طبیعی توسط رئیس جمهوری اسلامی افغانستان امضاء که به اساس آن تمام برنامه های مدیریت حوادث در قسمت کاهش خطرپذیری تطبیق می گردد.
در اخیر وزیر دولت در امور رسیدگی به حوادث، وعده هر نوع همکاری در قسمت کاهش دهی خطرات حوادث و ترتیب برنامه های آگاهی دهی برای کارمندان ریاست محیط زیست ولایت کابل را نمود.

Minister with ....

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۴:۳۸
Background image

۷۲ خانواده متضرر، آسیب پذیر، ورثه شهید و معلول در غزنی کمک خوراکی دریافت نمودند

قره‌باغ - ۶ حمل ۱۴۰۳
ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت غزنی به تعداد ۷۲ خانواده متضرر، آسیب پذیر، ورثه شهید و معلول را پس از سروی در ولسوالی قره‌باغ این‌ ولایت مورد کمک‌ خوراکی خویش. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۶ - ۱۴:۱۰
Background image

توزیع مساعدت نقدی برای ۲۸۵ خانواده بی‌بضاعت در بادغیس

جوند- ۶ حمل ۱۴۰۳
موسسه هماهنگی کمک‌های بشری OCHR با حمایت مالی صندوق بشردوستانه افغانستان AHF، در هماهنگی با ریاست مبارزه با حوادث ولایت بادغیس، پس از سروی برای ۲۸۵ خانواده بی‌بضاعت در. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱ - ۱۲:۵۳
Background image

توزیع مواد غذایی و غیر غذایی برای ۷۶ خانواده متضرر و بی بضاعت در بدخشان

بدخشان_ اول حمل_ ۱۴۰۳
ریاست مبارزه با حوادث ولایت بدخشان، برای ۷۶ خانواده متضرر و بی بضاعت، در ولسوالی ها و مرکز این ولایت، مواد غذایی و غیر غذایی شامل؛ آرد، گندم و کمپل توزیع کرد.
در. . .

اطلاعیه هاآخرین اطلاعیه ها

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۱۳:۱۶
Background image
یکشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۶ - ۱۰:۴۳
Background image
پنجشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۲ - ۱۱:۴۲
Background image

اطلاعیه

قسمی که هموطنان ما در جریان قرار دارند در چند روز گذشته شاهد ریزش برف و باران توام با سرمای شدید در برخی ولایت‌های کشور بوده‌ایم و بنابر پیش بینی ریاست هواشناسی اداره هوانوردی ملکی، . . .