معین وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث؛ نیاز است تا پیش‌از رسیدن فصل‌سرما برای متضررین کمک‌های زمستانی توزیع گردد

rahyab
پنجشنبه ۱۴۰۱/۸/۱۲ - ۱۱:۴۷
تصویر خبر

کابل - ۱۳ عقرب ۱۴۰۱ 
الحاج مولوی شرف الدین مسلم معین وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث و سرپرست کمیسیون تنظیم امور کمک ها برای زلزله‌زدگان صبح امروز با جان، مشاور بین‌المللی IFRC و شهدا، عضو تیم ارزیابی هلال احمر مالیزیا دیدار نمود.
در این نشست الحاج مولوی شرف الدین مسلم معین این وزارت ضمن قدردانی از هماهنگی و همکاری جمعیت هلال احمر افغانی و فدراسیون جهانی سیره میاشت گفت که جمعیت هلال احمر افغانی در هماهنگی کامل با این وزارت و به‌گونه شفاف برای متضررین کمک‌های بشردوستانه را توزیع نموده است.
 وی با اشاره به ترمیم و اعمار خانه مصوون برای زلزله‌زدگان افزود: برای آنان‌که خانه‌های شان تا پیش از فصل‌سرما تکمیل نمی‌گردد، نیاز است تا برا‌ی آنان تدابیر لازم اتخاذ گردد.
معین وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث و سرپرست کمیسیون تنظیم امور کمک‌ها برای زلزله‌زده‌گان گفت: نیاز است تا کمک‌های بشردوستانه زمستانی پیش‌از رسیدن فصل‌سرما برای متضررین توزیع گردد.
سپس جان، مشاور بین‌المللی IFRC، روی فعالیت‌های و کمک‌های شان معلومات ارائه نموده، گفت: در سال ۲۰۲۳ امکانات و بودجه کافی برای رسیدگی به متضررین ناشی از حوادث در افغانستان مد نظر گرفته شده است.
آقای جان بااشاره به حوادث طبیعی و غیر طبیعی در جهان افزود که این معضل بودجه این دفتر را در افغانستان کمتر ساخته و ما تلاش داریم تا کسر آنرا جبران
کنیم.
در اخیر مولوی شرف الدین مسلم معین این وزارت گفت: سایر کشورهای جهان رو به انکشاف بوده و از تا فدراسیون جهانی سره میاشت کمک‌های خویش را به افغانستان بیشتر سازند.
تصویر خبرتصویر خبر





 

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۲ - ۱۴:۳۰
Background image

آتش سوزی در مارکیت حاجی چمن مهار گردید

کابل _ 29 صفرالمظفر 1446 
آتش سوزی که حوالی ساعت 06:30 صبح در مارکیت حاجی چمن واقع پروان سوم، ناحیه چهارم شهر کابل رخ داده بود، بر اثر هماهنگی ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت کابل و. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۲ - ۱۲:۲۶
Background image

۸۰ خانواده متضرر در فاریاب کمک‌ نقدی دریافت کردند

فاریاب _ ۲۹ صفرالمظفر ۱۴۴۶
ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت فاریاب در همکاری با موسسه ورلدویژن، برای ۸۰ خانواده متضرر از سیلاب های اخیر در ولسوالی‌های چهلگزی و المار، بعد از سروی به. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۲ - ۱۰:۴۸
Background image

آغاز روند سروی ساحات معروض به خطر سیلاب‌ در ولسوالی زاری ولایت بلخ

بلخ-۲۹صفرالمظفر۱۴۴۶
ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت بلخ در هماهنگی با ولسوالی زاری کار سروی ساحات معروض به خطر سیلاب در ده قریه به شمول مرکز‌ آن ولسوالی را جهت ساخت دیوار های استنادی. . .

اطلاعیه هاآخرین اطلاعیه ها

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۱۱:۳۴
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان، قرار است امروز یک‌شنبه 26 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طی کنفرانس مطبوعاتی از آخرین جزئیات تلفات، خسارات و رسیدگی‌ها برای متضرران ناشی از سیلاب‌ها . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۲:۴۵
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان،  قراراست فردا پنج‌شنبه 16 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث در همآهنگی با برنامه ماین پاکی افغانستان محفلی را به منظور تجلیل از روز بین المللی آگاهی از . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۱۳:۱۶
Background image