سفر رئیس عمومی مالی و اداری و سرپرست وزارت به ولایت لوگر؛ برای ۱۸۸۳ خانواده بی‌بضاعت در لوگر کمک خوراکی توزیع شد

rahyab
دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۲:۱۵
news image

پل علم _ ۲۰ حمل ۱۴۰۳
محترم الحاج مولوی عبدالرحمن زاهد، رئیس عمومی مالی و اداری و سرپرست وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث، همراه با محترم الحاج ملا جانان سائق، سخنگو و رئیس اطلاعات و ارتباط عامه، به منظور افتتاح توزیع کمک خوراکی برای ۱۸۸۳ خانواده بی‌بضاعت عازم این ولایت شد.
رئیس عمومی مالی و اداری و سرپرست وزارت با حضور داشت محترم مولوی عبدالله مفکر رییس آمادگی مبارزه با حوادث این ولایت ضمن نظارت از جریان افتتاح این کمک‌ها گفت: برای همه ریاست های ولایتی مبارزه با حوادث هدایت داده شده تا بعد از سروی با در نظرداشت اصل شفافیت کمک‌ها را برای متضرران و خانواده‌های بی‌بضاعت توزیع نمایند.
در ادامه محترم مولوی محمد انور دین‌پرور معاون ولایت لوگر ضمن خوش آمدید به هیئت مرکزی از توجه مسئولین ابراز خرسندی نموده، افزود که ایشان در تلاش هستند تا برای همه خانواده‌های متضرر و بی‌بضاعات در هماهنگی با نهاد‌های کمک‌کننده، کمک فراهم نمایند.
گفتنی است که این کمک از سوی بنیاد خیریه UMMAH در هماهنگی با ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت لوگر در مرکز و‌ ولسوالی های این ولایت صورت گرفته که برای هر‌ خانواده دو بوری آرد ۵۰ کیلویی توزیع گردید.
 

news image

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۹:۴۷
Background image

سفر رئیس آمادگی مبارزه با حوادث ولایت کابل به ولسوالی موسهی؛ ۳ هزار بوری خالی به منظور تغییر مسیر سیلاب و وقایه از خطرات احتمالی آن‌ توزیع شد

کابل - ۱۱ ثور ۱۴۰۳
الحاج مولوی محمد سلیم حقانی رئیس آمادگی مبارزه با حوادث ولایت کابل عازم ولسوالی موسهی ولایت کابل شده از ساحات آسیب دیده این ولسوالی همراه با مولوی امین الله بدری. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۹:۳۸
Background image

برای ۳۰ خانواده آسیب‌دیده در کابل کمک‌ خوراکی توزیع شد 

کابل - ۱۱ ثور ۱۴۰۳
ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت کابل در هماهنگی با دفتر برنامه جهانی خوراک (WFP) برای ۳۰ خانواده آسیب‌دیده از سیلاب های اخیر، پس از سروی در نواحی مختلف این ولایت. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۲:۱۰
Background image

توزیع مواد غذایی برای ۷۰ خانواده آسیب پذیر در غزنی

غزنی_ ۲۹ حمل ۱۴۰۲
ریاست مبارزه با حوادث ولایت غزنی، برای ۷۰ خانواده متضرر، آسیب پذیر، شهدا و معلولین ولسوالی گیلان این ولایت، مواد غذایی شامل ۵۰ کیلوگرام گندم و ۵۰ کیلو گرام برنج توزیع. . .

اطلاعیه هاآخرین اطلاعیه ها

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۱۱:۳۴
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان، قرار است امروز یک‌شنبه 26 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طی کنفرانس مطبوعاتی از آخرین جزئیات تلفات، خسارات و رسیدگی‌ها برای متضرران ناشی از سیلاب‌ها . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۲:۴۵
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان،  قراراست فردا پنج‌شنبه 16 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث در همآهنگی با برنامه ماین پاکی افغانستان محفلی را به منظور تجلیل از روز بین المللی آگاهی از . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۱۳:۱۶
Background image