زندگی‌نامه محترم احمد تمیم عظیمی، سخنگوی وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث

عظیمی

محترم احمد تمیم عظیمی فرزند عبدالعزیز در سال 1374 در شهر تالقان ولایت تخار در یک خانواده تحصیل یافته متولد گردید.
موصوف تعلیمات ابتدایی و متوسطه خویش را در مکتب لیسه ملا عبدالودود شهید در ولایت تخار به اتمام رسانیده و در سال 1392 بعد از سپری نمودن امتحان کانکور وارد پوهنځی حقوق و علوم سیاسی پوهنتون تخار شد و در سال 1395 موفقانه به پایه اکمال رسانید همچنان وی در سال 1398 دروس ماستری خویش را در رشته روابط بین الملل به پایان رسانید. دوران تعلیمات ثانوی و تحصیلات عالی اول توآم با دست آورد های خوب می باشند. او در پهلوی داشتن درجه کدری در دانشگاه و درخشش عالی در برنامه های دانشگاهی به سطح کشور در جریان سال های 1389 الی 1395 در مراکز آموزشی  آذرخش و ALC در ولایت تخار به عنوان آموزگار زبان انگیسی مصروفیت داشت و در سال 1394 برای اولین بار در ولایت تخار صنف آموزش مهارتهای سخنرانی را در آموزشگاه عالی ALC بنیان گذاشت و مدتی در کنار تحصیل و تدریس زبان انگلیسی، به تدریس آموزش مهارتهای سخنرانی و فن بیان پرداخت.
سپس از سال 1395  الی 1397 در ریاست حقوق و معاهدات وزارت امور خارجه به عنوان مترجم زبان انگلیسی و تنظیم و ترتیب کننده موافقتنامه ها کار نموده و پس از آن در حمل سال 1397 به عنوان سرپرست آمریت دفتر وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث مقرر گردید که در ماه اسد سال 1397 از طریق رقابت آزاد به حیث آمر تفتیش داخلی این وزارت تقرر حاصل کرد و بر اساس حکم محترم وزیر دولت در امور رسیدگی به حوادث در کنار مسئولیت آمریت تفتیش داخلی به عنوان سخنگوی این اداره مقرر شد.
عظیمی، علاوه بر مسئولیت های کاری در وزارت دولت در امور رسید گی به حوادث علاقه وافر به تدریس دارد و رسالت روشنگری خویش را از طریق تدریس در دانشگاه استقلال، نوشتن مقالات و انجام تحقیقات علمی ایفا می نماید. 
علاوه از اینها او درگروه جوانان افغان برای صلح عضویت داشته و اشتراک در سیمنار ها و فعالیت های تحقیقاتی ذیل را نیز در کارنامه دارد:

  • اشتراک در رقابت محکمه تمثیلی حقوق بین الملل درماه جنوری   2015و 2016 که از سوی لیسپا و ایلسا در هماهنگی با دانشگاه های واشنگتن و اوهایوی امریکا برگزار گردیده بود.
  • اشتراک در محکمه تمثیلی حقوق رسانه در سال 2015 در ولایت کابل.
  • اشتراک درکنفرانس وزرای رسیدگی به حوادث آسیا در شهر آلانباتور کشور منگولیا سال 2018.
  • اشتراک در ششمین اجلاس پلتفورم جهانی برای کاهش خاطرات حوادث در شهر ژنو کشور سویس، سال 2019.

اطلاعیه هاآخرین اطلاعیه ها

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۱۱:۳۴
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان، قرار است امروز یک‌شنبه 26 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طی کنفرانس مطبوعاتی از آخرین جزئیات تلفات، خسارات و رسیدگی‌ها برای متضرران ناشی از سیلاب‌ها . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۲:۴۵
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان،  قراراست فردا پنج‌شنبه 16 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث در همآهنگی با برنامه ماین پاکی افغانستان محفلی را به منظور تجلیل از روز بین المللی آگاهی از . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۱۳:۱۶
Background image