دیدار رئیس عمومی مالی و اداری اداره ملی آمادگی مبارزه با حوادث با والی بدخشان

rahyab
پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۸ - ۸:۲۱
news image

فیض‌آباد - ۱۱محرم الحرام۱۴۴۶
محترم الحاج مولوی عبدالرحمن زاهد رئیس عمومی مالی و اداری اداره ملی آمادگی مبارزه با حوادث که توسط محترم قاری محمد خوشحال زمانی رئیس مرکز عملیات اضطرار و هیئت مرکز همراعی می‌شد، در سفر رسمی که به منظور توریع کمک نقدی برای آسیب‌دیدگان سیلاب های اخیر عازم ولایت بدخشان شده بود، پیش از چاشت امروز با محترم الحاج مولوی محمد ایوب خالد والی بدخشان دیدار نمود.
در این دیدار که محترم مولوی محمد اکرم اکبری رئیس آمادگی ‌‌مبارزه با حوادث این ولایت نیز حضور داشت، در ابتدا، والی بدخشان ضمن خوش‌آمدید گویی به هیئت اعزامی مرکز گفت: این ولایت از منظر حوادث طبیعی خیلی حادثه‌خیز و آسیب‌پذیر بوده و آنان در پاسخگویی به متضررین با چالش‌های زیادی مواجه هستند. وی خواهان توجه بیشتر مسوولین و اسکان مجدد برای متضررین شده افزود که با تطبیق پروژه‌های وقایوی و بنیادی می‌توان افراد آسیب پذیر در ساحات معروض به خطرات را از حوادث احتمالی طبیعی مصوون نمود.
سپس محترم الحاج مولوی عبدالرحمن زاهد رئیس عمومی مالی و اداری اداره، ضمن ابراز توجه رهبری ا.ا.ا جهت رسیدگی به متضررین سیلاب‌های اخیر در این ولایت گفت که هیئت متذکره به اساس هدایت مقام عالی ریاست الوزرا در هماهنگی با معاونیت اقتصادی ریاست الوزرا، به ولایت بدخشان سفر نموده و‌ قرار است تا برای آسیب‌دیدگان که خانه‌های شان از اثر سیلاب‌های اخیر در ولسوالی‌های یمگان، جرم و تگاب این ولایت تخریب شده کمک نقدی صورت بگیرد.
گفتنی است که برای ۳ تن ورثه شهید در تگاب و ۳ تن ورثه دیگر در یمگان از سوی معاونیت اقتصادی ریاست الوزرا کمک نقدی برای هر کدام ۱۰۰ هزار افغانی توسط نماینده این ولایت توزیع شده و هیئت متذکره صرف برای سیلاب‌زدگان که منازل شان تخریب شده پول نقد مساعدت می‌نماید.

news image

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۵/۳ - ۱۶:۱۶
Background image

27 خانواده سیلاب‌زده در ولایت کابل کمک‌های نقدی، خوراکی و غیر خوراکی دریافت کردند

کابل _ 3 اسد 1403
ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت کابل در همکاری با سازمان بین المللی مهاجرت، سازمان غذایی جهان، یونیسف و موسسه DRC، برای 27 خانواده سیلاب زده کمک‌های نقدی، خوراکی و. . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۳۰ - ۱۰:۷
Background image

رئیس عمومی مالی و اداری اداره به یمگان رسید؛ برای سیلاب‌‌زده‌ها اخیر در یمگان و تشکان مبلغ ۴٫۶۱۵٫۰۰۰ افغانی مساعدت نقدی توزیع شد

یمگان _ ۲۷  سرطان ۱۴۰۳
محترم الحاج مولوي عبدالرحمن زاهد، رئیس عمومی مالی و اداری اداره ملی آماد‌‌گی مبارزه با حوادث، در جریان سفرش به ولایت بدخشان، با حضورداشت محترم مولوی عبدالخبیر‌. . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۳۰ - ۹:۲۲
Background image

بازدید معین انسجام امور حوادث از ساحات آسیب‌دیده در ولسوالی آله سایی

اله سایی _ ۲۸ سرطان ۱۴۰۳
محترم الحاج ملا عبدالولی څارنوال (حاجی وارث)، معین انسجام امور حوادث اداره ملی آمادگی مبارزه با حوادث همراه با ملا نور محمد بدری، رئیس وقایه و کاهش، مولوی محمد. . .

اطلاعیه هاآخرین اطلاعیه ها

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۱۱:۳۴
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان، قرار است امروز یک‌شنبه 26 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طی کنفرانس مطبوعاتی از آخرین جزئیات تلفات، خسارات و رسیدگی‌ها برای متضرران ناشی از سیلاب‌ها . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۲:۴۵
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان،  قراراست فردا پنج‌شنبه 16 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث در همآهنگی با برنامه ماین پاکی افغانستان محفلی را به منظور تجلیل از روز بین المللی آگاهی از . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۱۳:۱۶
Background image