تفاهمنامه همکاری میان وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث و موسسه آکسفام به امضاء رسید

rahyab
چهارشنبه ۱۳۹۸/۶/۲۷ - ۱۵:۱۳
Deputy of Policy

تفاهمنامه چارچوب همکاری در خصوص ارایه کمک های بشری برای متضررین حوادث در سطح کشور میان محمد قاسم حیدری معین پالیسی و انسجام وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث با ضیا حنان سرپرست موسسه آکسفام به امضاء رسید.
هدف از امضاء این تفاهمنامه کمک رسانی به متضررین، ترویج استفاده درست از کمک ها، افزایش دسترسی مردم و بیجا شده گان به عدالت و مکانیزم های حمایوی، جنسیت و جریان خدمات حمایوی بشردوستانه می باشد.
به اساس این تفاهمنامه موسسه آکسفام خدمات عاجل بشری را شامل (آب، حفظ الصحه، سرپناه، توان بخشی، کمک های پولی، اجناس، خدمات روانی اجتماعی، آگاهی عامه و خدمات حمایوی) را به ارزش مجموعی 3 میلیونو 630 هزارو 814 دالر امریکایی تامین می نماید.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۴:۳۸
Background image

۷۲ خانواده متضرر، آسیب پذیر، ورثه شهید و معلول در غزنی کمک خوراکی دریافت نمودند

قره‌باغ - ۶ حمل ۱۴۰۳
ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت غزنی به تعداد ۷۲ خانواده متضرر، آسیب پذیر، ورثه شهید و معلول را پس از سروی در ولسوالی قره‌باغ این‌ ولایت مورد کمک‌ خوراکی خویش. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۶ - ۱۴:۱۰
Background image

توزیع مساعدت نقدی برای ۲۸۵ خانواده بی‌بضاعت در بادغیس

جوند- ۶ حمل ۱۴۰۳
موسسه هماهنگی کمک‌های بشری OCHR با حمایت مالی صندوق بشردوستانه افغانستان AHF، در هماهنگی با ریاست مبارزه با حوادث ولایت بادغیس، پس از سروی برای ۲۸۵ خانواده بی‌بضاعت در. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱ - ۱۲:۵۳
Background image

توزیع مواد غذایی و غیر غذایی برای ۷۶ خانواده متضرر و بی بضاعت در بدخشان

بدخشان_ اول حمل_ ۱۴۰۳
ریاست مبارزه با حوادث ولایت بدخشان، برای ۷۶ خانواده متضرر و بی بضاعت، در ولسوالی ها و مرکز این ولایت، مواد غذایی و غیر غذایی شامل؛ آرد، گندم و کمپل توزیع کرد.
در. . .

اطلاعیه هاآخرین اطلاعیه ها

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۱۳:۱۶
Background image
یکشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۶ - ۱۰:۴۳
Background image
پنجشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۲ - ۱۱:۴۲
Background image

اطلاعیه

قسمی که هموطنان ما در جریان قرار دارند در چند روز گذشته شاهد ریزش برف و باران توام با سرمای شدید در برخی ولایت‌های کشور بوده‌ایم و بنابر پیش بینی ریاست هواشناسی اداره هوانوردی ملکی، . . .