تسلیم گیری ۴۰ تن مواد غذایی و غیر غذایی مساعدت شده از طرف تاجران افغان مقیم فدراتیف روسیه

rahyab
شنبه ۱۴۰۲/۸/۲۰ - ۱۴:۴۶
news image

کابل _ ۲۰ عقرب ۱۴۰۲
محترم الحاج ملا محمد عباس آخند وزیر دولت در امور رسیدگی به حوادث صبح امروز در میدان هوایی کابل، ۴۰ تن مواد غذایی و غیر غذایی مساعدت بشردوستانه از طرف تاجران مرکز تجارتی افغان مقیم کشور فدراتیف روسیه که در رأس آن محترم حاجی نادر شاه قرار دارد برای عودت کنندگان مهاجرین افغان که جبرا از کشور پاکستان اخراج گردیده اند، با حضور داشت محترم قاری دین محمد حنیف وزیر اقتصاد، آقای دمیتری ژیرنوف، سفیر کشور فدراتیف روسیه، عبدالنافع الکوزی نماینده مرکز تجارتی افغان مقیم روسیه، الحاج ملا جانان سائق رئیس اطلاعات و ارتباط عامه و الحاج مولوی شمس‌الدین حقیار رئیس روابط بین‌الملل این وزارت، تسلیم گرفته شد. 
در برنامه که به این مناسبت دایر گردیده بود وزیر دولت در امور رسیدگی به حوادث ضمن تشکری از اقدام نیک و بشردوستانه تاجران افغان، از کشور دوست فدراتیف روسیه جهت اجازه آزادانه فعالیت تاجران افغان در داخل آن کشور نیز اظهار قدردانی و سپاسگزاری کرد. 
گفتنی است که مواد کمک شده شامل، ۵۰۰۰ کیلو گرام شیر خشک، ۱۰۰۰۰ کیلو گرام بوره، ۲۱۸۱ بسته روغن، ۱۰۰۰ تخته کمپل پشمی، ۱۰۰۰ تخته لحاف پخته‌ای، ۷۵۶ جوره جراب نخی، ۱۲۰ بسته جراب ساخته شده از پشم شتر، ۱۳۲ جوره جراب پشمی، ۳۵۰ عدد بستره خواب، ۱۰۰۰ جوره جمپر طفلانه میباشد.
news imageتصویر خبر


تصویر خبرتصویر خبر

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۱ - ۱۱:۱۶
Background image

برای ۲ ورثه شهید کمک‌های نقدی و خوراکی توزیع شد 

سمنگان _ ۲۸ صفرالمظفر ۱۴۴۶
ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت سمنگان، برای ۲ خانواده که اعضای فامیل‌شان از اثر حوادث طبیعی شهید شده بودند، کمک‌های نقدی و خوراکی توزیع نمود.
باید گفت که. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۸ - ۱۳:۴۹
Background image

برای ۹ خانواده مستحق در کندز مواد غذایی توزیع شد 

کندز _ ۲۴ صفرالمظفر ۱۴۴۶
ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت کندز، برای ۹ خانواده مستحق و عودت کننده، بعد از سروی به هر یک یک بوری برنج ۵۰ کیلویی، دو بوری آرد ۵۰ کیلویی، ۵ لیتر روغن، ۳. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۸ - ۱۳:۵
Background image

۱۳۰ خانواده آسیب‌دیده در ولایت هرات کمک‌ نقدی دریافت کردند 

هرات _ ۲۴ صفرالمظفر ۱۴۴۶
ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت هرات با حمایت موسسه CWSA، برای ۱۳۰ خانواده متضرر ناشی از حوادث طبیعی، به هر یک مبلغ ۱۲,۰۱۷ افغانی پول نقد توزیع نمود.

اطلاعیه هاآخرین اطلاعیه ها

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۱۱:۳۴
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان، قرار است امروز یک‌شنبه 26 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طی کنفرانس مطبوعاتی از آخرین جزئیات تلفات، خسارات و رسیدگی‌ها برای متضرران ناشی از سیلاب‌ها . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۲:۴۵
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان،  قراراست فردا پنج‌شنبه 16 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث در همآهنگی با برنامه ماین پاکی افغانستان محفلی را به منظور تجلیل از روز بین المللی آگاهی از . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۱۳:۱۶
Background image