زندگی نامه معاونین

بیوگرافی محترم مطیع الله صافی، معین مالی و اداری وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث

B

محترم مطیع الله صافی، معین مالی و اداری وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث جمهوری اسلامی افغانستان، در سال 1364 در یک خانواده متدین و تحصیل یافته در قریه باریک‌آب ولسوالی بگرام ولایت پروان متولد، و پدر شان محترم محمد نعیم صافی از شخصیت های جهادی و چهره های نام آشنا و متنفذ کشور است.
موصوف تعلیمات ابتدایی و متوسطه خویش را دور از وطن در شهر پشاور کشور جمهوری اسلامی پاکستان و دوره لیسه را در لیسه عالی عبدالهادی داوی کابل به اتمام رسانیده، در سال 1386 بعد از سپری نمودن امتحان کانکور وارد پوهنځی حقوق و علوم سیاسی پوهنتون کابل شد و در سال 1389 موفقانه به پایه اکمال رسانیده و ماستری اش را از رشته اداره و پالیسی عامه پوهنتون کابل در سال 1395 به اتمام رسانیده است.
محترم مطیع الله صافی، در جریان تحصیل اش نیز در نهاد پیشرفت دوامدار افغانستان (SSD-A) بحیث رییس هماهنگی برنامه‌ها به مدت 3 سال ایفای وظیفه کرده است. در جریان سال‌های 1389 الی 1391 بحیث مشاور ارشد حقوقی و مطبوعاتی مرکز اطلاعات و رسانه های، ریاست دفتر مقام عالی ریاست جمهوری اسلامی افغانستان وظیفه نموده است
                             ادامه مطلب ................

اطلاعیه هاآخرین اطلاعیه ها

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۱۱:۳۴
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان، قرار است امروز یک‌شنبه 26 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طی کنفرانس مطبوعاتی از آخرین جزئیات تلفات، خسارات و رسیدگی‌ها برای متضرران ناشی از سیلاب‌ها . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۲:۴۵
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان،  قراراست فردا پنج‌شنبه 16 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث در همآهنگی با برنامه ماین پاکی افغانستان محفلی را به منظور تجلیل از روز بین المللی آگاهی از . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۱۳:۱۶
Background image