رئیس عمومی مالی و اداری وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث با والی ولایت هرات دیدار نمود

rahyab
یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۱۲:۹
news image

هرات _ ۱۶ ثور ۱۴۰۳
حسب هدایت رئیس الوزراءا.ا.ا، محترم الحاج مولوی عبدالرحمن زاهد، رئیس عمومی مالی و اداری و کفیل وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث، عازم ولایت هرات گردیده، همراه با مولوی محمد موسی اشعری، رئیس آماده‌گی مبارزه با حوادث با محترم شیخ مولانا نور احمد اسلام‌جار والی ولایت هرات دیدار و روی مدیریت حوادث طبیعی و توزیع کمک‌‌های نقدی برای شهدا و مجروحین سیلاب‌های اخیر صحبت نمود.
در این دیدار، رئیس عمومی مالی و اداری وزارت، روی رسیدگی‌های برای ورثه شهدا و مجروحین در ولایت‌های کندهار، اروزگان، هلمند، نيمروز و فراه صحبت نموده، گفت که هدف از سفر ما به ولایت فراه دلجویی، غم‌شریکی با ورثه شهدا و مجروحین سیلاب‌های اخیر و توزیع کمک‌‌های نقدی برای آنان می‌باشد.
وی همچنان به رئیس آماده‌گی مبارزه با حوادث این ولایت، هدایت داد که به نیازمندی های تمام سیلاب‌زده‌گان به صورت یک‌سان رسیدگی صورت گیرد.
در همین حال، شیخ مولانا نور احمد اسلا‌م‌جار، والی ولایت هرات، در کنار خوش آمدید گویی رئیس عمومی مالی و اداری وزارت و هیئت همراه شان در مورد تلفات جانی و خسارات هنگفت مالی در این ولایت صحبت نموده، خواهان همکاری بیشتر برای این‌ ولایت شد.
 

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۱:۱۱
Background image

برای ۲۸۰ سیلاب‌زده در بغلان پول نقد و مواد غیر غذایی توزیع شد

بغلان_ ۲۸ ثور ۱۴۰۳
ریاست مبارزه با حوادث ولایت بغلان در همکاری با موسسات OCHA, IOM, UNHCR, WFP, ACTEED وsave the children برای ۲۸۰ خانواده که در اثر جاری شدن سیلاب های اخیر متضرر شده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۱:۷
Background image

توزیع مواد غذایی و غیر غذایی برای ۱۰۰ خانواده آسیب دیده در غزنی

غزنی_ ۲۸ ثور ۱۴۰۳
ریاست مبارزه با حوادث ولایت غزنی، برای ۱۰۰ خانواده که از اثر جاری شدن سیلاب های اخیر در ولسوالی های اندر، ده یک، زنخان و قره باغ این ولایت، منازل مسکونی شان تخریب. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۹:۲۰
Background image

توزیع پول نقد مواد غذایی و غیر غذایی برای ۱۰۰ خانواده آسیب دیده در بامیان

بامیان_ ۲۷ ثور ۱۴۰۳
ریاست مبارزه با حوادث ولایت بامیان، در همکاری با موسسات IOM, WFP, IRC, IMC, WCOD و یونسف برای ۱۰۰ خانواده که در ولسوالی های یکاولنگ، ورس، پنجاب، سیغان، شیبر و کهمرد. . .

اطلاعیه هاآخرین اطلاعیه ها

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۱۱:۳۴
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان، قرار است امروز یک‌شنبه 26 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طی کنفرانس مطبوعاتی از آخرین جزئیات تلفات، خسارات و رسیدگی‌ها برای متضرران ناشی از سیلاب‌ها . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۲:۴۵
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان،  قراراست فردا پنج‌شنبه 16 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث در همآهنگی با برنامه ماین پاکی افغانستان محفلی را به منظور تجلیل از روز بین المللی آگاهی از . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۱۳:۱۶
Background image