۲۸۵ خانواده متضرر در بغلان پول نقد مواد غذایی و غیر غذایی دریافت کردند

rahyab
شنبه ۱۴۰۳/۳/۱۲ - ۱۱:۱۰
news image

پل خمری_ ۱۲ جوزا ۱۴۰۳
ریاست مبارزه با حوادث ولایت بغلان، در همکاری با موسسات، ACTED, SAVE GHE CHILDREN, DACAR, UNHCR, OISA و CMI  برای ۲۸۵ خانواده که در نتیجه جاری شدن سیلاب های اخیر، در شهر پل خمری متضرر شده بودند، پول نقد، مواد غذایی و غیر غذایی توزیع کرد.
برای هر خانواده مبلغ ۲۲۴۵۰ افغانی پول نقد، ۲۰۰ کیلو گرام آرد، ۱۸ لیتر روغن، ۲۵ کیلو گرام دال، ۲ کیلو گرام نمک، ۶ کیلو گرام سوپر سریال، ۲ کیلو بسکویت، ۳ کیلو پلمپی، یک دانه کیت صحی استندرد، ۲ تخته کمپل، ۲ دانه سطل، بالون گاز، ترپال، وسایل آشپزخانه و برای ۱۷ خانواده که منازل مسکونی شان را به گونه کامل از دست داه بودند، یک پایه خیمه همچنان توزیع شد.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۵ - ۱۱:۴۴
Background image

بارش باران و سیلاب در چند ولایت؛ روند سروی همزمان با پاسخ‌دهی در ولایت های بامیان، میدان وردک، پنجشیر، کنر، پکتیا و کاپیسا جریان دارد

9 محرم‌ 1446 / 25 سرطان 1403
به اساس گزارش‌های ابتدایی ریاست های مبارزه با حوادث ولایت های بامیان، میدان وردک، پنجشیر، کنر، پکتیا و کاپیسا در روز های گذشته سیلاب‌ها سرازیر گردیده که از. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۵ - ۱۱:۳۸
Background image

کار پاک‌کاری جاده عمومی پنجشیر در منطقه دالاسنگ جریان دارد

پنجشیر _ 9 محرم 1446 / 25 سرطان 1403
از اثر بارش باران های شدید و سرازیر شدن سیلاب ها و رسوپ مواد سیلابی، مسیر راه عمومی ولایت پنجشیر در منطقه دالاسنگ ولسوالی شتل این ولایت، شب گذشته. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۵ - ۱۱:۳۵
Background image

مبلغ 16 میلونو 960 هزار افغانی برای 3200 خانواده بی‌بضاعت و مستحق در لوگر توزیع شد

لوگر - 9 محرم 1446 / 25 سرطان 1403
موسسه RRAA در هماهنگی با ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت لوگر، برای 3200 خانواده مستحق و بی‌بضاعت در ولسوالی‌های خروار و آزر آن ولایت کمک نقدی. . .

اطلاعیه هاآخرین اطلاعیه ها

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۱۱:۳۴
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان، قرار است امروز یک‌شنبه 26 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طی کنفرانس مطبوعاتی از آخرین جزئیات تلفات، خسارات و رسیدگی‌ها برای متضرران ناشی از سیلاب‌ها . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۲:۴۵
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان،  قراراست فردا پنج‌شنبه 16 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث در همآهنگی با برنامه ماین پاکی افغانستان محفلی را به منظور تجلیل از روز بین المللی آگاهی از . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۱۳:۱۶
Background image