سفر رئیس عمومی مالی و اداری اداره ملی آمادگی مبارزه با حوادث به جرم؛ سیلاب‌زدگان ولسوالی جرم- بدخشان نزدیک به ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ افغانی پول نقد دریافت نمودند 

rahyab
پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۸ - ۸:۴۱
news  image

جرم _ ۲۷ سرطان ۱۴۰۳ 
آسیب‌دیدگان که از اثر سیلاب های اخیر در ولسوالی جرم ولایت بدخشان به گونه کلی و‌ قسمی تخریب شده بود از سوی محترم الحاج مولوي عبدالرحمن زاهد، رئیس عمومی مالی و اداری اداره ملی آماد‌‌ه‌گی مبارزه با حوادث، در جریان سفرش به ولایت بدخشان، با حضورداشت محترم مولوی فضل‌الله حنیف ولسوال جرم ولایت متذکره، قاری محمد خوشحال زمانی، رئیس مرکز عملیات اضطرار، هیئت همراه شان و  محترم مولوی محمد اکرم اکبری رئیس آمادگی ‌‌مبارزه با حوادث بدخشان، پول نقد توزیع شد. 
قابل یاداوریست که در این کمک مالی برای آسیب‌دیدگان حوادث طبیعی که منازل شان از اثر سیلاب های اخیر در ولسوالی جرم‌ این ولایت تخریب شده بود مبلغ  ۱٫۴۸۵٫۰۰۰ افغانی پول نقد توزیع شد.

news image

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۸ - ۱۳:۴۹
Background image

برای ۹ خانواده مستحق در کندز مواد غذایی توزیع شد 

کندز _ ۲۴ صفرالمظفر ۱۴۴۶
ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت کندز، برای ۹ خانواده مستحق و عودت کننده، بعد از سروی به هر یک یک بوری برنج ۵۰ کیلویی، دو بوری آرد ۵۰ کیلویی، ۵ لیتر روغن، ۳. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۸ - ۱۳:۵
Background image

۱۳۰ خانواده آسیب‌دیده در ولایت هرات کمک‌ نقدی دریافت کردند 

هرات _ ۲۴ صفرالمظفر ۱۴۴۶
ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت هرات با حمایت موسسه CWSA، برای ۱۳۰ خانواده متضرر ناشی از حوادث طبیعی، به هر یک مبلغ ۱۲,۰۱۷ افغانی پول نقد توزیع نمود.

پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۸ - ۱۱:۲۹
Background image

وقوع زلزله در شمال شرق و برخی نقاط دیگر کشور

کابل-۲۵صفرالمظفر۱۴۴۶
بر اساس گزار مرکز زلزله شناسی ساعت ۱۰:۲۴ صبح امروز، به شمول کابل در شمال شرق و برخی مناطق دیگر افغانستان زلزله‌ی به بزرگی ۵.۴ درجه ریشتر رخ داده است که مرکز آن. . .

اطلاعیه هاآخرین اطلاعیه ها

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۱۱:۳۴
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان، قرار است امروز یک‌شنبه 26 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طی کنفرانس مطبوعاتی از آخرین جزئیات تلفات، خسارات و رسیدگی‌ها برای متضرران ناشی از سیلاب‌ها . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۲:۴۵
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان،  قراراست فردا پنج‌شنبه 16 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث در همآهنگی با برنامه ماین پاکی افغانستان محفلی را به منظور تجلیل از روز بین المللی آگاهی از . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۱۳:۱۶
Background image