روند سروی همزمان با پاسخ‌دهی در ولایت غزنی جریان دارد

rahyab
پنجشنبه ۱۴۰۱/۴/۲۳ - ۹:۴۶
News

غزنی - پنج‌شنبه ۲۳ سرطان ۱۴۰۱
غلام غوث ناصری رئیس عمومی مالی و اداری و سرپرست وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث، جهت رسیدگی به متضررین ناشی از سرازیر شدن سیلاب ها در شهر غزنی و ۱۸ ولسوالی این ولایت عازم ولایت غزنی شدند.
و با متضررین، ورثه شهدا و مجروحین دیدار و اتحاف دعا نمودند.
سرپرست وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث، از نقاط آسیب پذیر در مرکز این ولایت دیدار نموده ضمن ابراز همدردی با متضررین، گفت: به اساس هدایت شفایی رئیس الوزراء ا.ا.ا کمک‌های نقدی، خوراکی و غیر خوراکی شامل؛ خیمه، برنج، گندم و کمپل برای ۱۰۰۰ خانواده به این ولایت انتقال گردیده است. وی همچنان برای ریاست مبارزه با حوادث آن ولایت هدایت داد تا روند سروی همزمان با پاسخ‌دهی را تسریع ببخشند.
به اساس گزارش ابتدایی ریاست مبارزه با حوادث ولایت غزنی از اثر سرازیر شدن سیلاب ها به تعداد ۱۱ تن شهید، ۱۱ تن مجروح و ۵۰۰ منزل به صورت کلی و قسمی تخریب شده است.
NewsNews

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۲ - ۱۴:۳۰
Background image

آتش سوزی در مارکیت حاجی چمن مهار گردید

کابل _ 29 صفرالمظفر 1446 
آتش سوزی که حوالی ساعت 06:30 صبح در مارکیت حاجی چمن واقع پروان سوم، ناحیه چهارم شهر کابل رخ داده بود، بر اثر هماهنگی ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت کابل و. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۲ - ۱۲:۲۶
Background image

۸۰ خانواده متضرر در فاریاب کمک‌ نقدی دریافت کردند

فاریاب _ ۲۹ صفرالمظفر ۱۴۴۶
ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت فاریاب در همکاری با موسسه ورلدویژن، برای ۸۰ خانواده متضرر از سیلاب های اخیر در ولسوالی‌های چهلگزی و المار، بعد از سروی به. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۲ - ۱۰:۴۸
Background image

آغاز روند سروی ساحات معروض به خطر سیلاب‌ در ولسوالی زاری ولایت بلخ

بلخ-۲۹صفرالمظفر۱۴۴۶
ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت بلخ در هماهنگی با ولسوالی زاری کار سروی ساحات معروض به خطر سیلاب در ده قریه به شمول مرکز‌ آن ولسوالی را جهت ساخت دیوار های استنادی. . .

اطلاعیه هاآخرین اطلاعیه ها

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۱۱:۳۴
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان، قرار است امروز یک‌شنبه 26 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طی کنفرانس مطبوعاتی از آخرین جزئیات تلفات، خسارات و رسیدگی‌ها برای متضرران ناشی از سیلاب‌ها . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۲:۴۵
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان،  قراراست فردا پنج‌شنبه 16 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث در همآهنگی با برنامه ماین پاکی افغانستان محفلی را به منظور تجلیل از روز بین المللی آگاهی از . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۱۳:۱۶
Background image