دیدار وزیر دولت در امور رسیدگی به حوادث با معاون جامعه بشری سازمان ملل 

tamim_azimi
پنجشنبه ۱۴۰۱/۳/۵ - ۱۶:۷
News

کابل_۵جوزا ۱۴۰۱
محترم ملا محمد عباس آخند، وزیر دولت در امور رسیدگی به حوادث، بعد از چاشت امروز، با آقای فران، معاون جامعه بشری سازمان ملل و محمد زید خاطر، معاون دفتر هماهنگ کننده کمک های بشری سازمان ملل(UN OCHA) در دفتر کارش دیدار و گفتگو کرد. 
در این دیدار ابتدا آقای فران صحبت کرده و گفت که کار این سازمان بشری بوده و برای انجام کار های بشری و رسیدگی به نیاز های متضررین ناشی حوادث، هماهنگی و کار مشترک نیاز است.
وی همچنان روی نقش کارمندان زن در هنگام بروز حادثه جهت رسیدگی به ضروریات خانواده های متضرر تاکید کرده و نقش آنان را مفید عنوان کرد. 
سپس وزیر دولت در امور رسیدگی به حوادث در کنار خوش آمدید گویی آنان، گفت که مدیریت حوادث یک کار بزرگ بوده و به هیچ صورت امکان این وجود ندارد که یک اداره بتواند آنرا مدیریت کند، به همین دلیل امارت اسلامی کمیسیون عالی مبارزه با حوادث را دارد که بسیاری وزارت خانه ها عضو آن بوده و ما مسوولیت هماهنگی آن را به عهده داریم.
وی در کنار این، به آقای فران خاطر نشان ساخت که موسسات امداد رسان را برای انجام کمک های بشری بیشتر برای مردم افغانستان تشویق نموده و تلاش نمایند که کمک های خود را با این وزارت مشترک انجام دهند.
در اخیر دو طرف روی هماهنگی، همکاری و کار مشترک بین موسسات امداد رسان بین المللی و وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث تاکید و توافق کردند.

News

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۲ - ۱۴:۳۰
Background image

آتش سوزی در مارکیت حاجی چمن مهار گردید

کابل _ 29 صفرالمظفر 1446 
آتش سوزی که حوالی ساعت 06:30 صبح در مارکیت حاجی چمن واقع پروان سوم، ناحیه چهارم شهر کابل رخ داده بود، بر اثر هماهنگی ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت کابل و. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۲ - ۱۲:۲۶
Background image

۸۰ خانواده متضرر در فاریاب کمک‌ نقدی دریافت کردند

فاریاب _ ۲۹ صفرالمظفر ۱۴۴۶
ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت فاریاب در همکاری با موسسه ورلدویژن، برای ۸۰ خانواده متضرر از سیلاب های اخیر در ولسوالی‌های چهلگزی و المار، بعد از سروی به. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۲ - ۱۰:۴۸
Background image

آغاز روند سروی ساحات معروض به خطر سیلاب‌ در ولسوالی زاری ولایت بلخ

بلخ-۲۹صفرالمظفر۱۴۴۶
ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت بلخ در هماهنگی با ولسوالی زاری کار سروی ساحات معروض به خطر سیلاب در ده قریه به شمول مرکز‌ آن ولسوالی را جهت ساخت دیوار های استنادی. . .

اطلاعیه هاآخرین اطلاعیه ها

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۳ - ۱۱:۳۸
Background image

آغاز کار اعمار چکدم در ولسوالی درایم 

بدخشان _ ۲۹ صفرالمظفر ۱۴۴۶
موسسه محترم مجادله با فقر در هماهنگی ریاست مبارزه با حوادث ولایت بدخشان کار ساخت چکدم را در قریه سیدها ولسوالی درایم، جهت کاهش‌دهی خطرات احتمالی افتتاح نمود.
. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۱۱:۳۴
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان، قرار است امروز یک‌شنبه 26 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طی کنفرانس مطبوعاتی از آخرین جزئیات تلفات، خسارات و رسیدگی‌ها برای متضرران ناشی از سیلاب‌ها . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۲:۴۵
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان،  قراراست فردا پنج‌شنبه 16 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث در همآهنگی با برنامه ماین پاکی افغانستان محفلی را به منظور تجلیل از روز بین المللی آگاهی از . . .