توزیع مواد غذایی برای ۷۰۰ خانواده متضرر و مستحق در نورستان 

rahyab
دوشنبه ۱۴۰۲/۸/۱۵ - ۱۲:۱۶
News Image

نورستان ۱۱ عقرب ۱۴۰۲
ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت نورستان با حمایت مالی مؤسسه رضا کاران شانتی، ۷۰۰ خانواده متضرر و مستحق در ولسوالی واما آن ولایت را تحت پوشش مساعدت های غذایی قرار داد. 
در این پروسه برای هر خانواده، ۵۰ کیلو آرد، ۲۱ کیلو بوره، ۲۱ کیلو لوبیا، ۲۰ لیتر روغن و ۵۰۰ افغانی پول نقد جهت انتقال مواد توزیع شد.

تصویر خبر

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۱ - ۱۱:۱۶
Background image

برای ۲ ورثه شهید کمک‌های نقدی و خوراکی توزیع شد 

سمنگان _ ۲۸ صفرالمظفر ۱۴۴۶
ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت سمنگان، برای ۲ خانواده که اعضای فامیل‌شان از اثر حوادث طبیعی شهید شده بودند، کمک‌های نقدی و خوراکی توزیع نمود.
باید گفت که. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۸ - ۱۳:۴۹
Background image

برای ۹ خانواده مستحق در کندز مواد غذایی توزیع شد 

کندز _ ۲۴ صفرالمظفر ۱۴۴۶
ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت کندز، برای ۹ خانواده مستحق و عودت کننده، بعد از سروی به هر یک یک بوری برنج ۵۰ کیلویی، دو بوری آرد ۵۰ کیلویی، ۵ لیتر روغن، ۳. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۸ - ۱۳:۵
Background image

۱۳۰ خانواده آسیب‌دیده در ولایت هرات کمک‌ نقدی دریافت کردند 

هرات _ ۲۴ صفرالمظفر ۱۴۴۶
ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت هرات با حمایت موسسه CWSA، برای ۱۳۰ خانواده متضرر ناشی از حوادث طبیعی، به هر یک مبلغ ۱۲,۰۱۷ افغانی پول نقد توزیع نمود.

اطلاعیه هاآخرین اطلاعیه ها

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۱۱:۳۴
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان، قرار است امروز یک‌شنبه 26 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طی کنفرانس مطبوعاتی از آخرین جزئیات تلفات، خسارات و رسیدگی‌ها برای متضرران ناشی از سیلاب‌ها . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۲:۴۵
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان،  قراراست فردا پنج‌شنبه 16 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث در همآهنگی با برنامه ماین پاکی افغانستان محفلی را به منظور تجلیل از روز بین المللی آگاهی از . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۱۳:۱۶
Background image