برای ورثه‌ شهداء سیلاب‌های اخیر در بامیان کمک‌ نقدی صورت گرفت

rahyab
دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۸ - ۱۱:۱۶
news image

بامیان _ ۱۸ سرطان ۱۴۰۳
فامیلی که اعضای خانواده خویش را از اثر سیلاب‌های اخیر و لغزش کوه در ولسوالی‌های یکاولنگ ۲، یکاولنگ۱ و مرکز بامیان، از دست داده بودند، مساعدت ۶ نقد در یافت نمودند.
بایدگفت: در مجموع ۶۰۰,۰۰۰ افغانی برای ۶ ورثه شهید که قبلآ تثبیت گردیده بودند، توزیع شد.
این کمک‌های نقدی را امروز محترم الحاج مولوي عبدالرحمن زاهد، رئیس عمومی مالی و اداری اداره ملی آماد‌‌ه‌گی مبارزه با حوادث، در جریان سفرش به این ولایت، در حضور، محترم مولوی عبدالله سرحدی، والی ولایت بامیان، قاری محمد خوشحال زمانی، رئیس مرکز عملیات حالات اضطرار و محترم مولوی محمد طاهری شاکر رئیس آماده‌گی مبارزه با حوادث ولایت بامیان، توزیع نمودند.
گفتنی است که روند سروی همزمان با پاسخ‌دهی در سطح این ولایت جهت رسیدگی بهتر برای سیلاب‌زده‌گان جریان داشته، پس از رسیدگی به نیازمندی‌های عاجل، برای سیلاب‌زده‌گان در همکاری با موسسات منازل شان که تخریب گردیده بود، دوباره ترمیم و اعمار خواهد شد.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۵ - ۱۱:۴۴
Background image

بارش باران و سیلاب در چند ولایت؛ روند سروی همزمان با پاسخ‌دهی در ولایت های بامیان، میدان وردک، پنجشیر، کنر، پکتیا و کاپیسا جریان دارد

9 محرم‌ 1446 / 25 سرطان 1403
به اساس گزارش‌های ابتدایی ریاست های مبارزه با حوادث ولایت های بامیان، میدان وردک، پنجشیر، کنر، پکتیا و کاپیسا در روز های گذشته سیلاب‌ها سرازیر گردیده که از. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۵ - ۱۱:۳۸
Background image

کار پاک‌کاری جاده عمومی پنجشیر در منطقه دالاسنگ جریان دارد

پنجشیر _ 9 محرم 1446 / 25 سرطان 1403
از اثر بارش باران های شدید و سرازیر شدن سیلاب ها و رسوپ مواد سیلابی، مسیر راه عمومی ولایت پنجشیر در منطقه دالاسنگ ولسوالی شتل این ولایت، شب گذشته. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۵ - ۱۱:۳۵
Background image

مبلغ 16 میلونو 960 هزار افغانی برای 3200 خانواده بی‌بضاعت و مستحق در لوگر توزیع شد

لوگر - 9 محرم 1446 / 25 سرطان 1403
موسسه RRAA در هماهنگی با ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت لوگر، برای 3200 خانواده مستحق و بی‌بضاعت در ولسوالی‌های خروار و آزر آن ولایت کمک نقدی. . .

اطلاعیه هاآخرین اطلاعیه ها

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۱۱:۳۴
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان، قرار است امروز یک‌شنبه 26 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طی کنفرانس مطبوعاتی از آخرین جزئیات تلفات، خسارات و رسیدگی‌ها برای متضرران ناشی از سیلاب‌ها . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۲:۴۵
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان،  قراراست فردا پنج‌شنبه 16 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث در همآهنگی با برنامه ماین پاکی افغانستان محفلی را به منظور تجلیل از روز بین المللی آگاهی از . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۱۳:۱۶
Background image