اعلان کاریابی مجدد، بست 4 مدیریت عمومی مالی واداری و لایت کندز

tamim_azimi
شنبه ۱۳۹۸/۱۲/۳ - ۱۳:۳۰
Admin

Publish Date

Closing Date

وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث به منظور تطبیق اهداف دولت جمهوری اسلامی افغانستان در عرصه ایجاد اداره سالم و سپردن کار به اهل آن، بست کمبود، رتبه چهارم مدیریت عمومی مالی واداری مربوط را از طریق رقابت آزاد به اعلان کاریابی سپرده است، واجدین شرایط میتوانند، از تاریخ نشر اعلان الی هفت روز‌کاری، فورم درخواستی را به گونه سافت از ویب سایت این اداره، دانلود نموده و یا هارد کاپی آنرا از آمریت استخدام ریاست منابع بشری وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث، واقع کوچه قصابی، ناحیه دهم، شهرنو عقب مجید مال اخذ نمایند

     1. مدیریت عمومی مالی واداری، ریاست مبارزه با حوادث ولایت کندز، بست (4) اعلان مجدد
شرایط استخدام:
درجه تحصیل: داشتن حداقل سند تحصیلی لیسانس دریکی از رشته های (حسابداری، مالی وبانکی، اقتصاد، اداره و صنعت مدیریت پروژه، اقتصاد و پلانگذاری، اقتصاد تصدی، مدیریت عمومی، پالیسی عامه، اداره عامه، مدیریت تحول، مدیریت دولتی، مدیریت مالی اداره و تجارت، حسابداری مالی) از داخل و خارج کشور و به درجه تحصیلی بالاتر در رشته های متذکره ارجحیت داده میشود.
تجارب کاری:
حداقل یک سال تجربه‌کاری، مرتبط به وظیفه ( مدیریت مسابه یا تخصصی و یا سایر موارد مندرج اهداف و مسوولیت‌های وظیفوی این بست) از داخل و خارج.
مهارت‌ها:
تسلط به یکی از زبان‌های رسمی کشور(دری و یا پشتو) و آشنایی ( تحریر و تکلم ) به زبان انگلیسی
مهارت های کمپیوتری در برنامه‌های مرتبط به وظیفه.
افراد دارای معلولیت واجد شرایط میتوانند برای بست متذکره ثبت نام نمایند.
ضم نمودن اسناد تجارب کاری، خلص سوانح، فوتوکاپی تذکره، کاپی اسناد تحصیلی فوتوی متقاضی با فورم درخواستی شرط حتمی میباشد، بعد از ختم اعلان فور درخواستی توزیع و یا پذیرفته نمیشود.

لایحه وظایف بست
فورم کاریابی

لینک تمام بست ها

اطلاعیه هاآخرین اطلاعیه ها

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۱۱:۳۴
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان، قرار است امروز یک‌شنبه 26 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طی کنفرانس مطبوعاتی از آخرین جزئیات تلفات، خسارات و رسیدگی‌ها برای متضرران ناشی از سیلاب‌ها . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۲:۴۵
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان،  قراراست فردا پنج‌شنبه 16 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث در همآهنگی با برنامه ماین پاکی افغانستان محفلی را به منظور تجلیل از روز بین المللی آگاهی از . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۱۳:۱۶
Background image