اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد؛ پروژه اعمار دیوار استنادی در ولایت کنر

tamim_azimi
logo

Publish Date

Closing Date

بدینوسیله به تآسی از فقره دوم ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، اداره ملی آمادگی مبارزه با حوادث در نظر دارد {پروژه اعمار دیوار استنادی در قریه تانگو کمپ ولسوالی سرکانو ولایت کنر} را تحت شماره داوطلبی ANDMA/NCB/AFG/680168/1403/W-8با شرکت ساختمانی خالد بهار دارنده جواز نمبر (D-02-1144) آدرس بیز اکمالاتی جلال آباد مرکز ننگرهار به قیمت مجموعی مبلغ (3،795،160) سه میلیون و هفتصد و نود و پنج هزار و یکصد و شصت افغانی اعطاء نماید، اشخاص حقیقی و حکمی که هر گونه اعتراض در زمینه  داشته باشند؛ می ‌توانند اعتراض خویش را از تاریخ نشر این اعلان الی هفت روز تقویمی طور کتبی توام با دلایل آن به آمریت تدارکات اداره ملی آمادگی مبارزه به حوادث واقع کوچه شفاخانه ملالی کابل–افغانستان وفق احکام ماده پنجاهم قانون تدارکات ارایه نمایند. 
این اطلاعیه به معنی عقد قرارداد نبوده و الی تکمیل میعاد فوق الذکر و طی مراحل قانونی بعدی قرارداد منعقد نخواهد شد.
شماره تماس دفتر: 0202106532

More tenders

پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۲۲ - ۱۰:۱۵
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

کابل-۸ربیع‌الا‌ول۱۴۴۶
بدین وسیله به تاسی از فقره دوم ماده چهل سوم قانون تدارکات، به اطلاع عموم رسانیده می‌شود که اداره ملی آمادگی مبارزه با حوادث تصمیم دارد پروژه(اعمار کانال سرپوشیده . . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۲۲ - ۱۰:۱۱
Background image

اعلام داوطلبی باز ملی پروژه ساخت هنگر در ولایت خوست

کابل-۸ربیع‌الاول۱۴۴۶
اداره ملی آمادگی مبارزه با حوادث، پروژه اعمار هنگر در ولایت خوست اداره خویش تحت شماره تشخصیه(ANDM/NCB/1403/W-20) به اعلان داوطلبی باز ملی می‌گذارد، بنا تمام . . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۳ - ۲۱:۱۶
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد؛ پروژه اعمار دیوار استنادی در ولایت کنر

بدینوسیله به تآسی از فقره دوم ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، اداره ملی آمادگی مبارزه با حوادث در نظر دارد {پروژه اعمار دیوار استنادی در قریه تانگو کمپ . . .

Back to tenders

اطلاعیه هاآخرین اطلاعیه ها

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۳ - ۱۱:۳۸
Background image

آغاز کار اعمار چکدم در ولسوالی درایم 

بدخشان _ ۲۹ صفرالمظفر ۱۴۴۶
موسسه محترم مجادله با فقر در هماهنگی ریاست مبارزه با حوادث ولایت بدخشان کار ساخت چکدم را در قریه سیدها ولسوالی درایم، جهت کاهش‌دهی خطرات احتمالی افتتاح نمود.
. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۱۱:۳۴
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان، قرار است امروز یک‌شنبه 26 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طی کنفرانس مطبوعاتی از آخرین جزئیات تلفات، خسارات و رسیدگی‌ها برای متضرران ناشی از سیلاب‌ها . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۲:۴۵
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان،  قراراست فردا پنج‌شنبه 16 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث در همآهنگی با برنامه ماین پاکی افغانستان محفلی را به منظور تجلیل از روز بین المللی آگاهی از . . .