روند جستجو و نجات همزمان با پاسخ‌دهی در 11 ولایت کشور جریان دارد

tamim_azimi
چهارشنبه ۱۴۰۱/۴/۱ - ۸:۳۷
News

به اساس گزارش ابتدائی ریاست مبارزه با حوادث ولایت های؛ بدخشان، بغلان، لغمان، کنر، تخار، کندز، فاریاب، پکتیکا، خوست، پکتیا و ننگرهار در حدود 390 تن شهید، 800 تن زخمی، 1000 منزل تخریب، 1500 مواشی و 3500 جریب زمین زراعتی تخریب گزارش شده است.
رهبری وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث در تماس‌های تیلفونی با مسوولین ولایات متذکره ضمن ابراز همدری و غم‌شریکی از آمادگی و کمک‌های بیشتر جهت رسیدگی به متضررین ناشی از سرازیر شدن سیلاب‌ها و زمین لرزه اطمینان داده، و برای ریاست های مبارزه با حوادث ولایتی هدایت داد تا روند جستجو و نجات همزمان با پاسخ‌دهی را تسریع ببخشند.
گفتنی است که تیم‌های صحی و ماشینری جهت پاک‌کاری مسیر و نجات مردم در ساحات اعزام و کار پاک‌کاری، نجات مردم و توزیع غذایی گرم برای متضررین جریان دارد.
News pictureNews picture

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۲ - ۱۴:۳۰
Background image

آتش سوزی در مارکیت حاجی چمن مهار گردید

کابل _ 29 صفرالمظفر 1446 
آتش سوزی که حوالی ساعت 06:30 صبح در مارکیت حاجی چمن واقع پروان سوم، ناحیه چهارم شهر کابل رخ داده بود، بر اثر هماهنگی ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت کابل و. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۲ - ۱۲:۲۶
Background image

۸۰ خانواده متضرر در فاریاب کمک‌ نقدی دریافت کردند

فاریاب _ ۲۹ صفرالمظفر ۱۴۴۶
ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت فاریاب در همکاری با موسسه ورلدویژن، برای ۸۰ خانواده متضرر از سیلاب های اخیر در ولسوالی‌های چهلگزی و المار، بعد از سروی به. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۲ - ۱۰:۴۸
Background image

آغاز روند سروی ساحات معروض به خطر سیلاب‌ در ولسوالی زاری ولایت بلخ

بلخ-۲۹صفرالمظفر۱۴۴۶
ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت بلخ در هماهنگی با ولسوالی زاری کار سروی ساحات معروض به خطر سیلاب در ده قریه به شمول مرکز‌ آن ولسوالی را جهت ساخت دیوار های استنادی. . .

اطلاعیه هاآخرین اطلاعیه ها

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۳ - ۱۱:۳۸
Background image

آغاز کار اعمار چکدم در ولسوالی درایم 

بدخشان _ ۲۹ صفرالمظفر ۱۴۴۶
موسسه محترم مجادله با فقر در هماهنگی ریاست مبارزه با حوادث ولایت بدخشان کار ساخت چکدم را در قریه سیدها ولسوالی درایم، جهت کاهش‌دهی خطرات احتمالی افتتاح نمود.
. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۱۱:۳۴
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان، قرار است امروز یک‌شنبه 26 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طی کنفرانس مطبوعاتی از آخرین جزئیات تلفات، خسارات و رسیدگی‌ها برای متضرران ناشی از سیلاب‌ها . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۲:۴۵
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان،  قراراست فردا پنج‌شنبه 16 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث در همآهنگی با برنامه ماین پاکی افغانستان محفلی را به منظور تجلیل از روز بین المللی آگاهی از . . .