سرپرست ریاست عمومی منابع و اداری و چهار تن از رییسان و مشاورین وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث معرفی شدند

rahyab
شنبه ۱۴۰۰/۳/۲۲ - ۹:۵۳
News

کابل _ شنبه 22 جوزا 1400
غلام بهاوالدین جیلانی وزیر دولت در امور رسیدگی به حوادث، سرپرست ریاست عمومی منابع و اداری و چهار تن از رییسان و مشاورین این وزارت را که پس از سپری نمودن پروسه امتحان رقابت آزاد و احکام مقام عالی ریاست جمهوری اسلامی افغانستان تقرر حاصل نموده اند، در برنامه رسمی با حضور لعل‌الدین آریوبی، وزیر پیشین امور شهدا و معلولین، نماینده‌گان ولسی‌جرگه، محمد قاسم حیدری معاون انسجام امور حوادث، روئسای مرکزی، به کارمندان این وزارت معرفی کردند.
در این برنامه شیر محمد فیضی به حیث سرپرست رییس عمومی منابع و اداری، حفیظ‌‌ الله عزیزی به حیث رییس اطلاعات و ارتباط عامه، شفیع الله استانکزی به حیث رییس نظارت و ارزیابی، عزیز الرحمن خیرخواه به حیث مشاور وقایه و کاهش خطر و سروالدین سیفی به حیث مشاور تخنیکی مقام معرفی شدند.
وزیر دولت در امور رسیدگی به حوادث تغیر و تبدیل را در سیستم حکومت یک اصل دانسته، ضمن عرض تبریکی به روسا و مشاورین جدیدالتقرر، بیان کرد که این وزارت در چوکات حکومت نقش انسجام، بسیج و هماهنگی تمام فعالیت های مربوط به مدیریت حوادث را در بخش های وقایه و کاهش خطر، رسیدگی به آسیب دیدگان و احیای مجدد فعالیت می نماید و امیدوار هستیم که با آمدن روسا و مشاورین جدید این وزارت در بخش مدیریت حوادث فعالیت های موثر صورت گیرد.
در همین حال شیر محمد فیضی، رییس جدید عمومی منابع و اداری وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث از اعتماد رهبری حکومت و وزیر دولت در امور رسیدگی به حوادث مبنی برتقررش ابراز سپاس نموده گفت: نقش وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث، انسجام، بسیج و هماهنگی در بخش های کاهش دهی خطرات حوادث و رسیدگی به آسیب دیده های ناشی از حوادث است. وی وعده همکاری همه جانبه را در راستای کاهش دهی خطرات و رسیدگی به مردم متضرر ناشی از حوادث سپرد.
سپس رییس اطلاعات و ارتباط عامه، رییس نظارت و ارزیابی، مشاور وقایه و کاهش خطر و مشاور تخنیکی مقام ضمن اظهار تشکری از اعتماد مقام ریاست جمهوری و مقام رهبری وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث تعهد نمودند که نهایت تلاش و تجربیات خویش را در انجام مسوولیت های خویش به کار گیرند.

News

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۲:۱۰
Background image

توزیع مواد غذایی برای ۷۰ خانواده آسیب پذیر در غزنی

غزنی_ ۲۹ حمل ۱۴۰۲
ریاست مبارزه با حوادث ولایت غزنی، برای ۷۰ خانواده متضرر، آسیب پذیر، شهدا و معلولین ولسوالی گیلان این ولایت، مواد غذایی شامل ۵۰ کیلوگرام گندم و ۵۰ کیلو گرام برنج توزیع. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸ - ۱۶:۰
Background image

دفاتر سازمان ملل متحد در افغانستان؛ پس از رسیدگی به نیازمندی‌های عاجل به سیلاب‌زده‌گان، برای آنان اسکان دایمی ساخته خواهد شد

کابل – 28 حمل 1403
نشست اضطراری برای رسیدگی به متضرران ناشی از سرازیر شدن سیلاب‌های مورخ 24 الی 27 حمل 1403 امروز تحت ریاست الحاج مولوی عبدالرحمن زاهد، رئیس عمومی مالی و اداری و کفیل. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۹:۵۸
Background image

کار پاک کاری بزرگ‌راه عمومی سمنگان - مزار شریف جریان دارد

سمنگان- ۲۷ حمل ۱۴۰۳
مسوولان رياست فواید عامه در هماهنگی با ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت سمنگان میگویند: بزرگ‌راه عمومی سمنگان - مزار شریف که از اثر لغزش کوه و سرازیر شدن سیلاب‌ها. . .

اطلاعیه هاآخرین اطلاعیه ها

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۱۱:۳۴
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان، قرار است امروز یک‌شنبه 26 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طی کنفرانس مطبوعاتی از آخرین جزئیات تلفات، خسارات و رسیدگی‌ها برای متضرران ناشی از سیلاب‌ها . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۲:۴۵
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان،  قراراست فردا پنج‌شنبه 16 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث در همآهنگی با برنامه ماین پاکی افغانستان محفلی را به منظور تجلیل از روز بین المللی آگاهی از . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۱۳:۱۶
Background image