دیدار وزیر دولت در امور رسیدگی به حوادث با والی هرات

rahyab
دوشنبه ۱۳۹۹/۱۲/۴ - ۱۰:۶
News

هرات_۳حوت۱۳۹۹
غلام بهاوالدین جیلانی، وزیر دولت در امور رسیدگی به حوادث، که به منظور بررسی چگونگی رویداد آتش سوزی در اسلام قلعه در راس یک هیئت عالی رتبه دولتی به ولایت هرات رفته، عصر دیروز با عبدالوحید قتالی والی این ولایت دیدار کرد.
در این دیدار، که در دفتر کاری والی هرات صورت گرفته، وزیر دولت در امور رسیدگی به حوادث، هدف از سفرش به این ولایت را بررسی چگونگی وقوع رویداد، تثبیت خسارات و اقدامات لازم به منظور حمایت از متضررین آتش سوزی در گمرک اسلام قلعه ولایت هرات گفته و بیان داشت که هیئت در مدت حضور خود در این ولایت با نمایندگان تجار ملی، موتر داران و فعالین عرصه صنعت دیدار نموده و خواست ها وپیشنهادات شان را خواهد شنید.
همچنان والی هرات هیئت موظف برای بررسی این رویداد را به این ولایت خوش آمدیده گفته و اعلام کرد که اداره محلی هرات آماده هر نوع همکاری با این هیئت میباشد.

N

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۴:۰
Background image

برای ورثه شهدای سیلاب‌های اخیر در ولایت بادغیس کمک‌های نقدی توزیع شد

بادغیس _ ۱۷ ثور ۱۴۰۳
محترم الحاج مولوی عبدالرحمن زاهد رئیس عمومی مالی و اداری و سرپرست وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث و هیأت همراه‌شان در جریان سفرش به ولایت بادغیس در حضور رئیس. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۳:۵۶
Background image

سرپرست وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث عازم ولایت بادغیس شده؛ با معاون مقام این ولایت دیدار نمود

قلعه نو _ ۱۶ ثور ۱۴۰۳
الحاج مولوی عبدالرحمن زاهد، رئیس عمومی مالی و اداری و کفیل وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث همراء با قاری محمد خوشحال زمانی، رئیس مرکز عملیات حالات اضطرار، سید. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۱۲:۹
Background image

رئیس عمومی مالی و اداری وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث با والی ولایت هرات دیدار نمود

هرات _ ۱۶ ثور ۱۴۰۳
حسب هدایت رئیس الوزراءا.ا.ا، محترم الحاج مولوی عبدالرحمن زاهد، رئیس عمومی مالی و اداری و کفیل وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث، عازم ولایت هرات گردیده، همراه با. . .

اطلاعیه هاآخرین اطلاعیه ها

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۱۱:۳۴
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان، قرار است امروز یک‌شنبه 26 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طی کنفرانس مطبوعاتی از آخرین جزئیات تلفات، خسارات و رسیدگی‌ها برای متضرران ناشی از سیلاب‌ها . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۲:۴۵
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان،  قراراست فردا پنج‌شنبه 16 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث در همآهنگی با برنامه ماین پاکی افغانستان محفلی را به منظور تجلیل از روز بین المللی آگاهی از . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۱۳:۱۶
Background image