اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد؛ پروژه اعمار پل فلزی در ولایت پروان

rahyab
تصویر خبر

Publish Date

Closing Date

کابل-۲۷صفرالمظفر۱۴۴۶
بدینوسیله به تآسی از فقره دوم ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شودکه اداره ملی آمادگی مبارزه با حوادث در نظر دارد (پروژه اعمار پل فلزی در قریه سرخ سنگ ولسوالی شینواری ولایت پروان) خویش را تحت شماره داوطلبی ANDMA/NCB/AFG/680169/1403/W-10 با شرکت ساختمانی و سرکسازی محب حکمت، ‌دارنده جواز نمبر (39379) با آدرس پارچه 8، مرکز پروان چریکار به قیمت مجموعی مبلغ(1،557،200) یک میلیون و پنجصد و پنجاه و هفت هزار و دوصد افغانی اعطاء نماید اشخاص حقیقی و حکمی که هر گونه اعتراض در زمینه  داشته باشند؛ می ‌توانند اعتراض خویش را از تاریخ نشر این اعلان الی هفت روز تقویمی طور کتبی توام با دلایل آن به آمریت تدارکات اداره ملی آمادگی مبارزه با حوادث واقع کوچه شفاخانه ملالی کابل–افغانستان وفق احکام ماده پنجاهم قانون تدارکات ارایه نمایند. 
این اطلاعیه به معنی عقد قرارداد نبوده و الی تکمیل معیاد فوق الذکر و طی مراحل قانونی بعدی قرارداد منعقد نخواهد شد.
شماره تماس دفتر: 0202106532

More tenders

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۱۳:۴۶
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد؛ پروژه اعمار دیوار گیبیونی در ولایت پروان

کابل-۲۷صفرالمظفر۱۴۴۶
بدینوسیله به تآسی از فقره دوم ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، اداره ملی آمادگی مبارزه با حوادث در نظر دارد پروژه(اعمار دیوار گیبیونی در . . .

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۱۱:۵۴
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد؛ پروژه اعمار دیوار گیبیونی در ولایت کنر

کابل-۲۷صفرالمظفر۱۴۴۶
به تآسی از فقره دوم ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شودکه اداره ملی آمادگی مبارزه با حوادث در نظر دارد، (پروژه اعمار دیوار گیبیونی در قریه . . .

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۱۱:۴۹
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد؛ پروژه اعمار پل فلزی در ولایت پروان

کابل-۲۷صفرالمظفر۱۴۴۶
بدینوسیله به تآسی از فقره دوم ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شودکه اداره ملی آمادگی مبارزه با حوادث در نظر دارد (پروژه اعمار پل فلزی در قریه . . .

Back to tenders

اطلاعیه هاآخرین اطلاعیه ها

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۱۱:۳۴
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان، قرار است امروز یک‌شنبه 26 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طی کنفرانس مطبوعاتی از آخرین جزئیات تلفات، خسارات و رسیدگی‌ها برای متضرران ناشی از سیلاب‌ها . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۲:۴۵
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان،  قراراست فردا پنج‌شنبه 16 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث در همآهنگی با برنامه ماین پاکی افغانستان محفلی را به منظور تجلیل از روز بین المللی آگاهی از . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۱۳:۱۶
Background image