برای ۷ خانواده آسیب‌دیده در کندز کمک خوراکی توزیع شد 

rahyab
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۹ - ۹:۵۸
news image

کندز - ۲۶ حوت ۱۴۰۲ 
ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت کندز در هماهنگی با دفتر WFP، برای ۷ خانواده آسیب‌دیده از بارنده‌گی های اخیر در ولسوالی‌های خان آباد و علی آباد آن ولایت پس از سروی مشترک کمک خوراکی انجام‌ داد. 
در این کمک برای هر خانواده ۲۰۰ کیلو آرد، ۲۰ لیتر روغن، ۲ کیلو نمک، ۲۵ کیلو دال توزیع شد. 
گفتنی است که قبلاً نیز برای این خانواده‌ها در هماهنگی با ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت کندز، دفتر IOM نیز کمک غیر خوراکی توزیع کرده بود.

news image

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱ - ۱۲:۲۴
Background image

توزیع مواد غیر غذایی برای ۶۳ سیلاب‌زده در بدخشان

بدخشان_۳۱ ثور ۱۴۰۳
ریاست مبارزه با حوادث ولایت بدخشان، در همکاری با دفتر کنسرن برای ۶۳ خانواده که در ولسوالی های ارگو، درایم، و تگاب این ولایت در اثر جاری شدن سیلاب های اخیر متضرر شده. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱ - ۱۲:۲۲
Background image

۱۵۳ خانواده متضرر در تخار مواد غیر غذایی دریافت کردند

تخار_ ۳۱ ثور ۱۴۰۳
ریاست مبارزه با حوادث ولایت تخار، در همکاری با دفتر داکار برای ۱۵۳ خانواده که در اثر جاری شدن سیلاب های اخیر، در قریه مشتان ولسوالی فرخار این ولایت متضرر شده بودند،. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱ - ۱۲:۱۸
Background image

توزیع مواد غذایی و غیر غذایی برای متضررین غور

غور_ ۳۱ ثور۱۴۰۳ 
ریاست مبارزه با حوادث ولایت غور، برای سیلاب زدگان جر صیفور در شهر فیروز کوه این ولایت، مواد غذایی و غیر غذایی شامل؛ ۱۶ پایه خیمه، ۳۲۰ تخته کمپل و ۲۰۰ قرص نان توزیع کرد.. . .

اطلاعیه هاآخرین اطلاعیه ها

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۱۱:۳۴
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان، قرار است امروز یک‌شنبه 26 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طی کنفرانس مطبوعاتی از آخرین جزئیات تلفات، خسارات و رسیدگی‌ها برای متضرران ناشی از سیلاب‌ها . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۲:۴۵
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان،  قراراست فردا پنج‌شنبه 16 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث در همآهنگی با برنامه ماین پاکی افغانستان محفلی را به منظور تجلیل از روز بین المللی آگاهی از . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۱۳:۱۶
Background image