سرپرست وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث عازم ولایت بادغیس شده؛ با معاون مقام این ولایت دیدار نمود

rahyab
دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۳:۵۶
news image

قلعه نو _ ۱۶ ثور ۱۴۰۳
الحاج مولوی عبدالرحمن زاهد، رئیس عمومی مالی و اداری و کفیل وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث همراء با قاری محمد خوشحال زمانی، رئیس مرکز عملیات حالات اضطرار، سید محمد صدام کارشناس امور حوادث و هیات همراء شان، جهت رسیدگی به متضررین سیلاب‌های اخیر عازم ولایت بادغیس شده، همراء با الحاج باریداد صابر رئیس آماده‌گی مبارزه با حوادث با الحاج مولوی غلام محمد محمدی معاون مقام ولایت بادغیس دیدار نمودند.
در اين ديدار معاون مقام ولایت بادغیس، ضمن خوش‌آمدید گویی روی سیلا‌ب‌های اخیر در کشور به‌خصوص در ولایت بادغیس صحبت نموده، گفت: سیلاب‌های اخیر در این ولایت خسارات مالی و تلفات جانی بجا گذاشته که نیاز جدی به کمک‌های بشردوستانه دارند.
سپس رئیس عمومی مالی و اداری ضمن همدردی، غم‌شریکی و اتحاف دعا برای شهدای اخیر ناشی از سرازیر شدن سیلاب‌‌ها در سطح کشور، گفت: که رهبری امارت اسلامی افغانستان برای خانواده‌های شهدا، مجروحین و متضررین، رسیدگی همه جانبه می کند.
وی ضمن یادآوری از رسیدگی به سیلاب‌زدگان در ولایت‌های کندهار، اروزگان، هلمند، نيمروز، فراه، هرات، افزود: بعد از نیازمندی‌های اولیه سیلاب‌زده‌گان برای آنان منازل شان دوباره ترمیم و اعمار خواهد شد.
محترم مولوی صاحب زاهد به ریاست مبارزه با حوادث این ولایت هدایت داد تا سروی دقیق از ساحات آسیب‌دیده ترتیب نموده و غرض اجراات بعدی به مرکز ارسال نماید.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱ - ۱۲:۲۴
Background image

توزیع مواد غیر غذایی برای ۶۳ سیلاب‌زده در بدخشان

بدخشان_۳۱ ثور ۱۴۰۳
ریاست مبارزه با حوادث ولایت بدخشان، در همکاری با دفتر کنسرن برای ۶۳ خانواده که در ولسوالی های ارگو، درایم، و تگاب این ولایت در اثر جاری شدن سیلاب های اخیر متضرر شده. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱ - ۱۲:۲۲
Background image

۱۵۳ خانواده متضرر در تخار مواد غیر غذایی دریافت کردند

تخار_ ۳۱ ثور ۱۴۰۳
ریاست مبارزه با حوادث ولایت تخار، در همکاری با دفتر داکار برای ۱۵۳ خانواده که در اثر جاری شدن سیلاب های اخیر، در قریه مشتان ولسوالی فرخار این ولایت متضرر شده بودند،. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱ - ۱۲:۱۸
Background image

توزیع مواد غذایی و غیر غذایی برای متضررین غور

غور_ ۳۱ ثور۱۴۰۳ 
ریاست مبارزه با حوادث ولایت غور، برای سیلاب زدگان جر صیفور در شهر فیروز کوه این ولایت، مواد غذایی و غیر غذایی شامل؛ ۱۶ پایه خیمه، ۳۲۰ تخته کمپل و ۲۰۰ قرص نان توزیع کرد.. . .

اطلاعیه هاآخرین اطلاعیه ها

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۱۱:۳۴
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان، قرار است امروز یک‌شنبه 26 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طی کنفرانس مطبوعاتی از آخرین جزئیات تلفات، خسارات و رسیدگی‌ها برای متضرران ناشی از سیلاب‌ها . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۲:۴۵
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان،  قراراست فردا پنج‌شنبه 16 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث در همآهنگی با برنامه ماین پاکی افغانستان محفلی را به منظور تجلیل از روز بین المللی آگاهی از . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۱۳:۱۶
Background image