جلسه مقدماتی برای برگزاری اولین کنفرانس ملی مدیریت حوادث و کاهش خطر پذیری برگزار شد

rahyab
سه‌شنبه ۱۳۹۸/۶/۱۲ - ۱۲:۲۰
333

این جلسه به ریاست محمد قاسم حیدری معین پالیسی و انسجام وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث با اشتراک مشاورین، روساء و آمرین این وزارت دیروز (دوشنبه 11 سنبله 1398) برگزار گردید.
در این نشست معین پالیسی و انسجام وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث یاد آور شد که برنامه ریزی و تدارکات لازم برای برگزاری اولین کنفرانس ملی مدیریت حوادث و کاهش خطر پذیری به تاریخ 22 میزان 1398 مصادف است با روز جهانی کاهش خطرات حوادث طبیعی تهیه و آماده گردیده است.
در اخیر این نشست نظر به پلان تهیه شده وظایف و مسئولیت ها در قالب سه کمیته علمی، نشراتی و تدارکاتی مشخص و دسته بندی گردید.
 

meeting

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۲ - ۱۲:۵۶
Background image

جلسه ی مشورتی پیرامون تامین منابع به خاطر رسیدگی به سیلاب‌زده‌گان اخیر برگزار شد

کابل _ ۲۲ ثور ۱۴۰۳
جلسه‌ی مشورتی پیرامون تامین منابع، به منظور رسیدگی به متضررین سیلاب های اخیر، تحت ریاست محترم الحاج مولوی عبدالرحمن زاهد، رئیس عمومی مالی و اداری و سرپرست وزارت دولت. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۶:۲۲
Background image

‏‎تدویر ورکشاپ ملی کاهش تاثیرات حوادث در کابل

‏‎کابل- ۱۸ ثور ۱۴۰۳
‏‎موسسه CWSA با همکاری وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث و با حضور استادان دیپارتمنت مدیریت حوادث پوهنځۍ محیط زیست پوهنتون کابل و نماینده‌گان موسساتی که در عرصه. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۴:۰
Background image

برای ورثه شهدای سیلاب‌های اخیر در ولایت بادغیس کمک‌های نقدی توزیع شد

بادغیس _ ۱۷ ثور ۱۴۰۳
محترم الحاج مولوی عبدالرحمن زاهد رئیس عمومی مالی و اداری و سرپرست وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث و هیأت همراه‌شان در جریان سفرش به ولایت بادغیس در حضور رئیس. . .

اطلاعیه هاآخرین اطلاعیه ها

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۱۱:۳۴
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان، قرار است امروز یک‌شنبه 26 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طی کنفرانس مطبوعاتی از آخرین جزئیات تلفات، خسارات و رسیدگی‌ها برای متضرران ناشی از سیلاب‌ها . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۲:۴۵
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان،  قراراست فردا پنج‌شنبه 16 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث در همآهنگی با برنامه ماین پاکی افغانستان محفلی را به منظور تجلیل از روز بین المللی آگاهی از . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۱۳:۱۶
Background image