اختصاص پروژه مشترک 14میلیون دالری از طرف صندوق سازگاری با اقلیم برای افغانستان و تاجیکستان

rahyab
چهارشنبه ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۹:۶
News

کابل_۲۱دلو۱۳۹۹
غلام بهاوالدین جیلانی، وزیر دولت درامور رسیدگی به حوادث، در دفتر کارش با عبدالله الدردری، رییس دفتر برنامه انکشافی سازمان ملل متحد(UNDP) در افغانستان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار، وزیر دولت در امور رسیدگی به حوادث، از همکاری های همه جانبه سازمان ملل برای افغانستان قدر دانی کرده و با اشاره به کوهستانی بودن کشور، از رییس دفتر برنامه انکشافی سازمان ملل در افغانستان، خواست تا به منظور انجام فعالیت های اضطراری جهت پاسخدهی و رسیدگی به حوادث، همچنان تحقق امور مشاهداتی و مطالعاتی نقاط مرتفع و صعب العبور کشور، دو فروند چرخ بال و درون(Drone) از طرف این سازمان به افغانستان کمک گردد.
سپس عبدالله الدردری، رییس دفتر انکشافی سازمان ملل در افغانستان، صحبت کرده، تعهد نمود که جهت رسیدگی به آسیب دیدگان حوادث این سازمان، ترانسپورت هوایی و درون(Drone) را در اختیار وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث خواهد گذاشت. همچنان آقای الدردری یاد آوری کرد که صندوق سازگاری با تغیر اقلیم، از طریق این دفتر پروژه مشترک 14میلیون دالری را به افغانستان و تاجیکستان در امر مبارزه با حوادث کمک میکند.

22

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱ - ۱۲:۲۴
Background image

توزیع مواد غیر غذایی برای ۶۳ سیلاب‌زده در بدخشان

بدخشان_۳۱ ثور ۱۴۰۳
ریاست مبارزه با حوادث ولایت بدخشان، در همکاری با دفتر کنسرن برای ۶۳ خانواده که در ولسوالی های ارگو، درایم، و تگاب این ولایت در اثر جاری شدن سیلاب های اخیر متضرر شده. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱ - ۱۲:۲۲
Background image

۱۵۳ خانواده متضرر در تخار مواد غیر غذایی دریافت کردند

تخار_ ۳۱ ثور ۱۴۰۳
ریاست مبارزه با حوادث ولایت تخار، در همکاری با دفتر داکار برای ۱۵۳ خانواده که در اثر جاری شدن سیلاب های اخیر، در قریه مشتان ولسوالی فرخار این ولایت متضرر شده بودند،. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱ - ۱۲:۱۸
Background image

توزیع مواد غذایی و غیر غذایی برای متضررین غور

غور_ ۳۱ ثور۱۴۰۳ 
ریاست مبارزه با حوادث ولایت غور، برای سیلاب زدگان جر صیفور در شهر فیروز کوه این ولایت، مواد غذایی و غیر غذایی شامل؛ ۱۶ پایه خیمه، ۳۲۰ تخته کمپل و ۲۰۰ قرص نان توزیع کرد.. . .

اطلاعیه هاآخرین اطلاعیه ها

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۱۱:۳۴
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان، قرار است امروز یک‌شنبه 26 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طی کنفرانس مطبوعاتی از آخرین جزئیات تلفات، خسارات و رسیدگی‌ها برای متضرران ناشی از سیلاب‌ها . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۲:۴۵
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان،  قراراست فردا پنج‌شنبه 16 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث در همآهنگی با برنامه ماین پاکی افغانستان محفلی را به منظور تجلیل از روز بین المللی آگاهی از . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۱۳:۱۶
Background image