به تعداد 100 خانوده در دایکندی از کمک های غذایی مستفید شدند

rahyab
پنجشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۲:۲۵
Distribution2

ریاست مبارزه با حوادث ولایت دایکندی، برای 100 خانواده که از اثر حوادث طبیعی متضرر شده بودند، بعد از سروی در حضور سید انو رحمتی والی ولایت دایکندی کمک های غذایی توزیع نمود.
این کمک ها شامل یک بوری آرد 50 کیلویی، یک بوری برنج 24.5 کیلویی، 5 لیتر روغن، 1 کیلو چای، 3.5 کیلو نخود، 3.5 کیلو لوبیا و 3.5 کیلو بوره که در مرکز آن ولایت توزیع شد.
 

Distribution 2

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۲:۱۰
Background image

توزیع مواد غذایی برای ۷۰ خانواده آسیب پذیر در غزنی

غزنی_ ۲۹ حمل ۱۴۰۲
ریاست مبارزه با حوادث ولایت غزنی، برای ۷۰ خانواده متضرر، آسیب پذیر، شهدا و معلولین ولسوالی گیلان این ولایت، مواد غذایی شامل ۵۰ کیلوگرام گندم و ۵۰ کیلو گرام برنج توزیع. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸ - ۱۶:۰
Background image

دفاتر سازمان ملل متحد در افغانستان؛ پس از رسیدگی به نیازمندی‌های عاجل به سیلاب‌زده‌گان، برای آنان اسکان دایمی ساخته خواهد شد

کابل – 28 حمل 1403
نشست اضطراری برای رسیدگی به متضرران ناشی از سرازیر شدن سیلاب‌های مورخ 24 الی 27 حمل 1403 امروز تحت ریاست الحاج مولوی عبدالرحمن زاهد، رئیس عمومی مالی و اداری و کفیل. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۹:۵۸
Background image

کار پاک کاری بزرگ‌راه عمومی سمنگان - مزار شریف جریان دارد

سمنگان- ۲۷ حمل ۱۴۰۳
مسوولان رياست فواید عامه در هماهنگی با ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت سمنگان میگویند: بزرگ‌راه عمومی سمنگان - مزار شریف که از اثر لغزش کوه و سرازیر شدن سیلاب‌ها. . .

اطلاعیه هاآخرین اطلاعیه ها

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۱۱:۳۴
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان، قرار است امروز یک‌شنبه 26 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طی کنفرانس مطبوعاتی از آخرین جزئیات تلفات، خسارات و رسیدگی‌ها برای متضرران ناشی از سیلاب‌ها . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۲:۴۵
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان،  قراراست فردا پنج‌شنبه 16 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث در همآهنگی با برنامه ماین پاکی افغانستان محفلی را به منظور تجلیل از روز بین المللی آگاهی از . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۱۳:۱۶
Background image