برای 545 خانواده شهید و مجروحین نیروهای امنیتی مواد غذایی و غیر غذایی توزیع شد

tamim_azimi
یکشنبه ۱۳۹۸/۶/۲۴ - ۱۵:۲۴
Deputy Minister

برنامه توزیع مواد غذایی و غیر غذایی برای خانواده های شهدا و مجروحین نیروهای امنیتی به مناسبت هفته شهید امروز (24 سنبله 1398) با اشتراک مطیع الله صافی معین مالی و اداری وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث، محمد یعقوب حیدری والی ولایت کابل، دل آقا صوفی زاده معین مالی و اداری وزارت دولت در امور شهدا در ریاست مبازه با حوادث ولایت کابل برگزار شد.
مطیع الله صافی معین مالی و اداری وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث با اشاره به مسئولیت ها و فعالیت های وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث گفت: طی سال پار این وزارت به اساس حکم مقام عالی ریاست جمهوری اسلامی افغانستان بیش از 92 هزار متریک تن گندم را به آسیب دیده های ناشی از خشکسالی، خانواده های شهدا و مجروحین نیروهای امنیتی توزیع نموده است.
معین مالی واداری وزارت در امور رسیدگی به حوادث افزود: این وزارت به مناسبت هفته شهید و ارج نهادن به خون شهدا نیروهای امنیتی برای 545 خانواده شهدا و مجروحین نیروهای امنیتی 150 کیلو گندم، 50 کیلو برنج، 3 جوره بوت، 2 دانه سطل آب و 4 دانه بشکه آب توزیع نمود.
آقای صافی بیان داشت که این وزارت همچنان در همکاری با موسسات ملی و بین المللی از آغاز سال روان الی اکنون برای بیش از 35,000 خانواده مواد غذایی، برای 15,088 خانواده مواد غیر غذایی و برای 3,225 خانواده پول نقد توزیع نموده است.
در همین حال محمد یعقوب حیدری والی ولایت کابل با ابراز قدر دانی از کمک های وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث برای شهدا و مجروحین نیروهای امنیتی خواستار بسیج کمک ها بیشتر برای ورثه شهدا و مجروحین گردید.
والی ولایت کابل افزود: به اساس هدایت رئیس جمهوری اسلامی افغانستان از طریق وزارت دولت در امور شهدا و معلولین برای اولین بار به 10,000 خانواده شهید کوپون مواد غذایی در ولایت کابل توزیع گردیده است. و همچنان بیان داشت که مقام ولایت کابل در آینده نزدیک برای 1300 خانواده شهید منازل رهایشی توزیع خواهند نمود.
دل آقا صوفی زاده معین مالی و اداری وزارت دولت در امور شهدا و معلولین گفت: این وزارت به تعداد 35 تفاهم نامه را با ادارات دولتی و غیر دولتی به امضاء رسانده که هدف آن رسیدگی به قربانیان جنگ و معلولین می باشد.
قابل یاد آوریست که وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث متعهد به کمک رسانی عاجل بشری برای تمام آسیب دیده ها ناشی از حوادث در سطح کشور می باشد.
Deputy Minister

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۲:۱۰
Background image

توزیع مواد غذایی برای ۷۰ خانواده آسیب پذیر در غزنی

غزنی_ ۲۹ حمل ۱۴۰۲
ریاست مبارزه با حوادث ولایت غزنی، برای ۷۰ خانواده متضرر، آسیب پذیر، شهدا و معلولین ولسوالی گیلان این ولایت، مواد غذایی شامل ۵۰ کیلوگرام گندم و ۵۰ کیلو گرام برنج توزیع. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸ - ۱۶:۰
Background image

دفاتر سازمان ملل متحد در افغانستان؛ پس از رسیدگی به نیازمندی‌های عاجل به سیلاب‌زده‌گان، برای آنان اسکان دایمی ساخته خواهد شد

کابل – 28 حمل 1403
نشست اضطراری برای رسیدگی به متضرران ناشی از سرازیر شدن سیلاب‌های مورخ 24 الی 27 حمل 1403 امروز تحت ریاست الحاج مولوی عبدالرحمن زاهد، رئیس عمومی مالی و اداری و کفیل. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۹:۵۸
Background image

کار پاک کاری بزرگ‌راه عمومی سمنگان - مزار شریف جریان دارد

سمنگان- ۲۷ حمل ۱۴۰۳
مسوولان رياست فواید عامه در هماهنگی با ریاست آمادگی مبارزه با حوادث ولایت سمنگان میگویند: بزرگ‌راه عمومی سمنگان - مزار شریف که از اثر لغزش کوه و سرازیر شدن سیلاب‌ها. . .

اطلاعیه هاآخرین اطلاعیه ها

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۱۱:۳۴
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان، قرار است امروز یک‌شنبه 26 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طی کنفرانس مطبوعاتی از آخرین جزئیات تلفات، خسارات و رسیدگی‌ها برای متضرران ناشی از سیلاب‌ها . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۲:۴۵
Background image

دعوت نامه رسانه‌ای

کابل – افغانستان،  قراراست فردا پنج‌شنبه 16 حمل سال روان، وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث در همآهنگی با برنامه ماین پاکی افغانستان محفلی را به منظور تجلیل از روز بین المللی آگاهی از . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۱۳:۱۶
Background image